نهال یادبود شهدای عرصه علم و فرهنگ در رشت کاشته شد

همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری نهال یادبود شهدای عرصه علم و فرهنگ در رشت کاشته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و همچنین روز جهانی سازمان های مردم نهاد امروز (شنبه،۱۶ اسفند) نهال یادبود شهدای عرصه علم و فرهنگ در رشت کاشته شد.

 

این مراسم فرهنگی با مشارکت شهرداری رشت و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه حمایت از کودکان سرطانی و اتیسم در دبستان نبوت و شهدای فرهنگیان رشت به منظور زنده نگه داشتن یاد معلمانی که در عرصه تعلیم و تربیت با مبتلا شدن به بیماری منحوس کرونا جان خود را از دست داده اند برگزار شد.

 

قربان نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت ضمن گرامی داشت شهدای فرهنگی به ویژه معلمان فقید این دو مدرسه به تبیین جایگاه والای معلمان و از خودگذشتگی آنان در دوران کرونا پرداخت.


رضا رسولی، عضو شورای اسالمی شهر رشت و رئیس هیئت مدیره موسسه خیره حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان گیلان نیز ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان عرصه علم و فرهنگ، هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از جایگاه والای معلمان شهید و همچنین پیوند فعالیت های سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت استان با جهادگران عرصه تعلیم و تربیت با برگزاری چنین یادواره هایی عنوان کرد.


در ادامه این برنامه، دو نهال از نهال های کاشته شده به نام دو معلم فقید تازه درگذشته این مدارس نام گذاری شد.

کد خبر 1034635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha