نیروی انتظامی با برگزارکنندگان تجمعات در روستاها برخورد قانونی کند

بلمچی گفت: ما به عنوان مجموعه بخشداری ممکن است بعد از وقوع مراسم مطلع شویم بنابراین در این مهم لازم است گشت های نیروی انتظامی در روستاها با برگزارکنندگان تجمعات و مراسم‌های فاتحه خوانی برخورد قانونی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی بلمچی» امروز (شنبه 16 اسفند) در جلسه ستاد مقابله با کرونا اهواز اظهار کرد: جلسه ستاد کرونا تنها مخصوص کلانشهر اهواز نیست بلکه روستاها و بخش های اهواز نیز شامل این جلسه می شوند که باید برای آنها نیز تصمیم گیری شود.

 

بخشدار مرکزی اهواز افزود: خوشبختانه در این جلسه از موضوعات مختلفی بحث می شود اما بعید نیست که آسیب را از جایی ببینیم که انتظار آن را نداشته باشیم، ما از روستاها نسبت به شیوع ویروس کرونا غافل هستیم و لازم است توجه بیشتر و دقیق تری نسبت به آنها شود.

 

وی با بیان اینکه مجموعه ستاد مقابله با کرونا همه تلاش خود را برای کنترل این ویروس انجام می دهد اضافه کرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که همچنان مراسم فاتحه خوانی در روستاها برگزار می شود که در این مهم انتظار داریم نیروی انتظامی در روستاها و بخش ها مجهزتر شوند.

 

بلمچی با اشاره به اینکه حوزه تحت امر نیروی انتظامی در روستاها بسیار وسیع است تصریح کرد: ما به عنوان مجموعه بخشداری ممکن است بعد از وقوع مراسم مطلع شویم بنابراین در این مهم لازم است گشت های نیروی انتظامی در روستاها با برگزارکنندگان تجمعات و مراسم های فاتحه خوانی برخورد قانونی داشته باشند.

 

وی در پایان یاد آور شد: متاسفانه از صنف های مختلف در روستاها نظارت کاملی صورت نمی گیرد، ضرورت دارد اصناف در این زمینه نسبت به وظایف خود در شرایط اینچنینی عمل کنند.

 

کد خبر 1034639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha