نتایج سفر مسئولان کشوری به شهرستان ها اطلاع رسانی شود

مسئول شورای اسلامی شهرستان سرایان خواستار انعکاس نتایج و مصوبات سفر مسئولان عالی رتبه کشور به استان و شهرستان ها شد.

«سید حسن آسال» در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره به سفرهای گسترده وزرا و معاونین وزیر کار در ماه‌های اخیر به استان خراسان جنوبی و شهرستان سرایان گفت: مردم انتظار دارند نتایج و دستاوردهای سفرها به صورت استانی و شهرستانی در اسرع وقت اطلاع رسانی شود.


وی افزود: علی رغم تلاش های گسترده مسئولان این شهرستان در جوانب مختلف، متاسفانه مردم شاهد تحول و کار اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی که در شهرستان تحرک و امیدی اثربخش ایجاد کند، نبودند. 


مسئول شورای اسلامی شهرستان سرایان در ادامه تشکیل ستاد توسعه خاوران را کاری بزرگ و امید بخش توصیف کرد و افزود: انتظار می رود از این ستاد تا با نیازسنجی در جهت تحقق کاری بزرگ و اثرگذار که در عرصه های اقتصادی و اجتماعی، این شهرستان را تکان و اثرات مستقیم و ملموسی ایجاد کند گام بردارد.


آسال در ادامه بیان کرد: مردم سرایان اگر به توجیه اقتصادی و اجتماعی طرحی واقف شوند قطعا در اجرای آن مشارکت و از هرگونه مساعدت دریغ نخواهند کرد.

 

وی افزود: ستاد خاوران با پشتیبانی فکری و اقتصادی می تواند زمینه مشارکت مردم سرایان را در عرصه های اقتصادی فراهم کند.


وی ضریب بیکاری بالای این شهرستان را متذکر شد و افزود: اجرای یک پروژه مادر و بزرگ اقتصادی موفق با سرمایه گذاری دولتی و یا مشارکت شرکت های بزرگ، در سرایان می تواند زمینه اشتغال و عمران این شهرستان را فراهم و به عنوان الگو در مسیر سرمایه گذاران بومی عمل کند.


مسئول شورای اسلامی شهرستان سرایان همچنین خاطرنشان کرد: مردم سفرهای وزرا و معاونین را به شهرستان و استان رصد و تأثیرات این سفرها را در جامعه دنبال می کنند.


وی از ستاد توسعه خاوران خواست تا شهرستان سرایان را در مسیر جذب سرمایه گذاری و هدایت آنان کمک کنند و ردیفی در سفرهای وزرا برای شهرستان های کمتر برخوردار همانند سرایان باز کنند.

 

 

 

کد خبر 1034742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha