نشریه علم و صنایع تالش مقام دوم کشوری را کسب کرد

امیرانتخابی گفت: شماره سوم نشریه علم و صنایع دانشگاه پیام نور تالش به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی زهرا خسروی اندبیلی مقام دوم کشوری پیام نور در بخش سرمقاله و یادداشت را کسب کرد.

«شهرام امیرانتخابی» صبح امروز(یکشنبه، ۱۷ اسفند) با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: دهمین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور به منظور حمایت، تقویت و ترویج فرهنگ فعالیت و کار جمعی، همچنین ایجاد بستر شکوفایی و پویایی و ارج نهادن به توانمندی و خلاقیت دانشجویان در حوزه‌های مختلف دانشجویی در سه بخش (آثار برگزیده، آثار برتر و ویژه) برگزار شد.

 

رییس دانشگاه پیام نور تالش با اشاره به اینکه جشنواره کشوری نشریات دانشجویی به میزبانی دانشگاه پیام نور همدان و به صورت مجازی برگزار شد، افزود: از طریق سامانه نشریات ۷۷۱ اثر به این جشنواره ارسال شده بود که با انجام داوری ۱۰۲ نشریه از سراسر کشوربه دبیرخانه نشریه وارد شد.

 

وی با بیان اینکه پس از داوری نهایی ۴۸ نشریه برگزیده شدند و از ۵ اثر نیز قدردانی شد، تصریح کرد: مقاله زهرا خسروی اندبیلی با عنوان«باشعوران تحصیلکرده» در بخش سرمقاله و یادداشت مقام دوم این جشنواره را کسب کرد.

 

امیرانتخابی گفت: نشریه علم و صنایع دانشگاه پیام نور تالش به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی زهرا خسروی اندبیلی و سردبیری مهران قاسمی منتشر می شود.

 

رییس دانشگاه پیام نور تالش اضافه کرد: شماره اول نشریه علم و صنایع دانشگاه پیام نور تالش در سال ۹۷ در بخش مقاله به میزبانی گرگان مقام دوم و در سال ۹۸ نیز در بخش نشریات فنی مهندسی به میزبانی سمنان مقام نخست را کسب کرده است.

 

امیرانتخابی با بیان اینکه نشریه علم و صنایع دانشگاه پیام نور تالش تاکنون در سه جلد منتشر شده و سه سال پیاپی برای دانشگاه پیام نور این شهرستان مقام کسب کرده است، خاطرنشان کرد: مدیر مسئول و صاحب امتیاز این نشریه دانشجویی فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور تالش و دارای مدرک خبرنگاری از باشگاه خبرنگاران جوان رشت است.

کد خبر 1034752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha