فروش ۱۸۶ میلیون تومانی در طرح زمستانه کتاب در قزوین

رستمی گفت: بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۸۶ میلیون تومان کتاب از طریق طرح زمستانه کتاب در استان به فروش رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمد رستمی» شب گذشته (شنبه 16 اسفند) در گفتگوی خبری شبکه قزوین بیان کرد: طرح های فصلی کتاب از سال 94 توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده است و همزمان با سراسر کشور این طرح ها در قزوین هم به اجرا درآمد.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: آخرین طرح فصلی که داشتیم، طرح زمستانه کتاب بود که بر اساس آخرین آمار بیش از 186 میلیون تومان از طریق این طرح و به تعداد 4 هزار و 383 جلد کتاب به فروش رسیده است.

 

وی عنوان کرد: همچنین ناشران استان از طریق سایت قزوین کتاب، بعد از اتمام طرح فضایی را ایجاد کردند که علاقمندان می توانند با تخفیف حداقل 10 درصد از طریق این سامانه کتاب های مورد علاقه خود را خریداری کنند.

 

رستمی اعلام کرد: امسال 2 نمایشگاه مجازی در سطح کشور به اجرا درآمد که یک مورد در جنوب کرمان و دیگری در تهران بود و با توجه به اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب در بهمن ما به اجرا درآمد و سپس طرح زمستانه کتاب اجرا شد، سال آینده با بهبود شرایط نمایشگاه کتاب را به صورت حضوری خواهیم داشت.

 

وی یادآور شد: اگر شرایط موجود به همین شکل باشد و محدودیت های کرونایی وجود داشته باشد از طریق ز یرساختی که برای برگزاری نمایشگاه توسط خانه کتاب و ادبیات ایران ایجاد شده است، نمایشگاه کتاب را به صورت مجازی در سال آینده برگزار خواهیم کرد.  

کد خبر 1034762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha