۷۸ کپسول اکسیژن به بیمارستان های خراسان جنوبی اهدا شد

دبیر کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی از اهدای ۷۸ کپسول ۴۰ لیتری اکسیژن توسط آستان قدس رضوی به بیمارستان های استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد علی ابراهیمی» صبح امروز (۱۷ اسفند) در مراسم اهدای کپسول اکسیژن توسط آستان قدس رضوی به بیمارستان های استان اظهار کرد: شبکه گسترده خادمیاران رضوی در سطح استان در حوزه های مختلف اعزام زائر اولی‌ها و نو مزدوجین به مشهد مقدس، تبلیغات دینی، امور قرآنی، ایثار و شهادت، بانوان و خانواده، کتاب و کتابخوانی، جوانان رضوی، سلامت، حقوقی، اشتغال، وقف و نذر، خبر و رسانه، مشاوره و مددکاری فعالیت دارند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی از اهدای ۷۸ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری به ارزش سه میلیارد ریال توسط آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت به بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: این کپسول ها در بین بیمارستان های شهرستان های بشرویه، فردوس، سرایان، سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه توزیع خواهد شد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح سفره مهربانی در سطح استان، گفت: در این راستا سبدهای غذایی و کارت های خرید نان در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده‌های ناشی از بیماری کرونا توزیع شده است.

 

ابراهیمی با بیان اینکه کانون سلامت خدمت رضوی در سطح استان تشکیل شده است، ادامه داد: درمانگاه امام صادق(ع) در مسجد توحید با مشارکت ۱۰۰ نفر خادمیاران دواطلب از پزشکان متخصص و عمومی، پرستاران، نیروی مدیریتی و خدماتی راه اندازی شده که تاکنون خدمات بسیاری ارائه کردند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی ادامه داد: خادمیاران رضوی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بحث ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و تولید ماسک با همکاری گروه های جهادی فعالیت داشتند.

 

ابراهیمی با اشاره به اجرای طرح « نسیم مهر رضوی» برای تقدیر از کادر درمان و مدافعان سلامت، تصریح کرد: تاکنون پرچم متبرک حرم متبرک رضوی به هشت بیمارستان استان اهدا شده است.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از خیران سلامت، برای دریافت نذورات مردمی و خیران برای کمک به تأمین تجهیزات ضروری بیمارستان‌ها در راستای کمک به مدافعان سلامت و بیماران اعلام آمادگی کرد.

 

 

کد خبر 1034783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha