لزوم اجرای طرح جامع ترافیک شهر جهرم

رحمانیان به لزوم اجرای طرح جامع ترافیک در شهر جهرم تاکید کرد و گفت: مطالعه این طرح در بودجه سال آینده شهرداری جهرم پیش بینی شده است.

«عبدالجواد رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر جهرم گفت: طرح کارت پارک که در سال اول شورا به تصویب رسید و قرار بود توسط شهرداری و همکاری بخش خصوصی و در معیت نیروی انتظامی باهدف ابجاد نظم بیشتر  در معابر اصلی شهر انجام شود که متاسفانه هنوز اجرایی نشده است.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم افزود: حذف سرعت گیر در سطح شهر و به جای آن نصب دوربین مدار بسته جهت جلوگیری از سرعت غیر مجاز در سطح شهر از موارد ضروری برای شهر جهرم است.

 

وی بیان کرد: نصب سرعت‌گیر در صورت الزام باید آخرین راهکار جهت ایمن سازی و آرام سازی ترافیک باشد که متاسفانه اکنون در سطح شهر به اولین اقدام تبدیل شده است. 

 

 رحمانیان خاطرنشان کرد: البته بایستی حداقل ضوابط و الزامات آن هم رعایت شود تا ضمن ارتقاء ایمنی محور باعث برهم زدن روح و روان شهروندان نشود.

 

عضو شورای اسلامی شهر جهرم گفت: احداث سرعت گیر غیراستاندارد با بلندی و یا بدون تجهیزات ایمنی، عدم آشکار سازی آن نه تنها نقش ارتقاء ایمنی راه را به درستی ایفا نکرده بلکه باعث خسارت جانی و مالی نیز می‌شود.

 

وی در پایان به لزوم اجرای طرح جامع ترافیک در شهر جهرم تاکید کرد و گفت: مطالعه طرح جامع ترافیک شهر جهرم در بودجه سال آینده شهرداری جهرم پیش بینی شده است.

کد خبر 1034788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha