دورهمی صمیمانه مسجدی های کانون نسیم صبا باکلام شیوای حجت الاسلام قاسم پور

نظری از برگزاری دورهمی صمیمانه مسجدی های کانون نسیم صبا باکلام شیوای حجت الاسلام قاسم پور خبر داد و گفت: این دوره همی ها با مبحث آسیب شناسی با مسجد و هیئت و پرسش و پاسخ برگزار می شود.

«مهدی نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: دورهمی صمیمانه کانون فرهنگی هنری نسیم صبای لردگان ویژه جوانان مسجدی است که هر هفته با طرح یک موضوع برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم صبا، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لردگان افزود: این دوره همی صمیمانه با حضور استاد حجت الاسلام قاسم پور برگزار می شود که جوانان هرهفته پای صحبت های دلنشین این استاد ارزشمند می نشینند.


وی ابراز کرد: به لحاظ شیوع بیماری کرونا این دوره همی های صمیمانه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.


نظری گفت: دورهمی های صمیمانه کانون فرهنگی هنری نسیم صبا هر هفته روزهای یک شنبه، ساعت ۱۹ بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه حضرت زینب (س) لردگان برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم صبا، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لردگان بابیان اینکه این کانون، کانون تخصصی تولید سرود است گفت: «فرزند ایران»، «مکتب عشق»، «مدافعان سلامت»، «عیدانه غدیر»، «کانون خدمت»، «امام علی (ع)»، «خم ولایت» و «ایران» از تولیدات این کانون هستند.


خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری نسیم صبا سال ۱۳۹۸ در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر لردگان تاسیس شد است.

 

کد خبر 1034847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha