انجام فعالیت های کانون های مساجد باعث نشاط جوانان می شود

خدامرادی، گفت: جوانان و نوجوانان با حضور در کانون های مساجد با شور و اشتیاق خاصی به انجام فعالیت های فرهنگی ،هنری می پردازند.

محترم خدامرادی مسئول کانون منتظران مهدی در زیارتگاه صاحب الزمان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درکرمانشاه گفت: کانون های مساجد سالم ترین مکان برای حضور جوانان است که خانواده ها می توانند بدون هیچ ترس و دغدغه فرزندان خود را در انجا ثبت نام کنند .

 

وی با اشاره به ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ، خاطر نشان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تشدید آن بسیاری از برنامه ها در فضای مجازی و بعضی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تجمع برگزار خواهد شد.

 

خدامرادی تصریح کرد: با توجه به اینکه کانون در مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان (عج)قرار دارد استقبال  و شور جوانان برای انجام فعالیت ها بیشتر است  همچنین مرکز قرآنی افق نیزدر این کانون دایر و فعالیت‌های کانون به کمک مسئول این مرکز انجام می‌شود.

 

 مسئول کانون منتظران مهدی در زیارتگاه صاحب الزمان کرمانشاه، افزود: درراستای اجرای طرح ایران قوی این کانون برنامه و رواق های  مختلفی را ایجاد کرد از جمله رواق همدلی، اجرای طرح کمک‌های  مومنانه با توزیع بسته های معیشتی در تعداد بالا  که این بسته‌ها شامل غذای گرم، مواد غذایی و خشکبار که با رعایت پروتکل های بهداشتی، بین نیازمندان شناسایی شده که تحت پوشش کانون هستند  و بخشی نیز بین مناطق محروم و حاشیه نشین شهر  توزیع شد ، وهزینه تهیه بسته های معیشتی از سمت مرکز افق واقع در این زیارتگاه تامین شده است. 

 

خدامرادی با اشاره به فعالیت های رواق همدلی ، گفت:در این کانون برای بیماران کرونایی آب میوه تهیهو به بیمارستان ها اهدا شد و در راستای تکریم ،تجلیل از ایثارگران و شهدا از خانواده شهدا در منازل ایشان  تجلیل صورت گرفت و از طرف مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان هدایایی از طریق مدیر مرکز افق خریداری و به خانواده شهدا اهدا شده است. 

 

وی تاکید کرد: برنامه تولید و توزیع ماسک در مناطق حاشیه نشین و توزیع پک های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در رواق همدلی این کانون با همکاری مرکز افق واقع در این زیارتگاه انجام شد.

 

 مسئول کانون منتظران مهدی در زیارتگاه صاحب الزمان کرمانشاه  با بیان اینکه رواق کتاب هم در این کانون فعال است ،افزود : کتابخانه کانون با برگزاری مسابقات کتابخوانی و همچنین صدور کارت برای اعضای کانون جهت استفاده از کتاب های کتابخانه ، در راستای رواج کتابخوانی فعالیت می کند.

 

وی اظهار کرد: در رواق نور کلاس حفظ قران و کرسی تلاوت قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی رعایت  برگزار و با توجه به  شیوع ویروس  کرونا برخی فعالیت  قرانی در فضای مجازی  ادامه دارد.

 

کد خبر 1034853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha