گروه‌های مقاومت نتیجه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است

امیر سرتیپ حاتمی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب، ایران از همه ابعاد مختلف قدرتمند است، گفت: از آن جمله می‌توان به قدرت منطقه‌ای و قدرت محور مقاومت اشاره کرد. گروه‌های مقاومتی که نتیجه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است و طعم این میوه را چشیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرتیپ «امیر حاتمی» در سیزدهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر که امروز یکشنبه در مرکز همایش‌های امام علی (ع) شهرک امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: جوان و دوران مقدس سربازی جایگاه بسیار بالایی دارد و این جشنواره به نام متبرک جوان امام حسین (ع) حضرت علی اکبر (ع) است که الگویی ماندگار برای همه نسل ها است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: در دنیای امروز قدرت در جهان حاکم جز زبان زور نمی‌فهمند و اگر کسی قدرت نداشته باشد در ضعف خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب، جمهوری اسلامی ایران از همه ابعاد مختلف قدرتمند است، گفت: از آن جمله می‌توان به قدرت منطقه‌ای و قدرت محور مقاومت اشاره کرد. گروه‌های مقاومتی که نتیجه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است و طعم این میوه را رژیم صهیونیستی به خوبی چشیده است.

امیرحاتمی با اشاره به شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: هیچ کسی در منطقه رژیم صهیونیستی را نمی‌خواهد. آنها مجبور شده‌اند دور خود دیوار بکشند البته آنها از سر استیصال گاهی ایران قدرتمند را تهدید می‌کنند. اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند آنها در حد و اندازه ما نیستند و اگر غلط زیادی از آنها سر بزند، تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

وی ادامه داد: آنها می‌دانند و اگر نمی دانند بدانند که اگر غلط اضافه کنند با اشاره فرماندهی معظم کل قوا این طرح اجرایی می شود.

کد خبر 1034863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha