ایجاد تشکل قدرتمند برای اصحاب رسانه با تلاش انجمن روزنامه نگاران مسلمان فارس

بستام گفت: در انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان فارس به دنبال یک ساختار هدفمند و تشکل قدرتمند برای اصحاب رسانه هستیم تا به خواسته های به حق آنان جامه عمل پوشانده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی بستام»، امروز (یکشنبه 17 اسفند) با اشاره به روند فعالیت انجمن روزنامه نگاران مسلمان در استان فارس به خبرنگاران گفت: این انجمن در فارس، ایجاد رسانه ای در تراز انقلاب را دنبال می کند.

سرپرست انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان فارس افزود: این انجمن از نخبه های عرصه رسانه بهره می برد و شورای مرکزی آن از فعالان جوان رسانه های انقلابی استان فارس تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: انجمن روزنامه نگاران مسلمان فارس که از سال 76 با چهره های مطرح عرصه رسانه کار خود را آغاز کرده قصد دارد با رویکردهای نوین مبتنی بر ارزش های اسلامی و انقلابی در عرصه رسانه، مسائل را دنبال کند.

بستام با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های فارس در این عرصه بیان کرد: ضعف در ضعیف بودن زیرساخت هایی مانند آزادراه، ریل، صنعت، گردشگری و... در استان امروز به وضوح قابل مشاهده است.

سرپرست انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان فارس ادامه داد: علیرغم اینکه شیراز قطب پزشکی است اما توجه لازم به آن نشده است که علت هایی همچون سیاسی کاری های بیهوده، انتصاب مدیران ضعیف و بعضا غیربومی و... دلیل آن بوده است. 

وی اضافه کرد: شهر شیراز و استان فارس همواره در تاریخ رسانه ای کشور سرآمد بوده است اما امروز وضعیت اصحاب رسانه و کسانی که حقیقتا دغدغه مطالبه گری و حل مشکلات را دارند، وضعیت مناسبی نیست.

عضو هیئت رئیسه روابط عمومی های شهر شیراز افزود: امروز خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه از نظروضعیت حقوق و دستمزد به سختی امرار معاش می کنند اما متاسفانه با تعدیل نیروها به راحتی بیکار می شوند و بیمه نیز ندارند.

وی تصریح کرد: زمانی که دغدغه، خبرنگار معیشت و مسکن و ... باشد در کار حرفه ای خود برای اصلاح جامعه و مطالبه گری از مسئولان برای دفاع از حق مردم نیز نمی تواند موفق عمل کند.

بستام ادامه داد: در انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان فارس به دنبال یک ساختار هدفمند و تشکل قدرتمند برای اصحاب رسانه هستیم تا به خواسته های به حق آنان جامه عمل پوشانده شود.

وی تصریح کرد: رسانه در تراز انقلاب اسلامی یک رسانه شامل و کامل است و انجمن روزنامه نگاران مسلمان تلاش می کند یک الگوی تمام عیار برای رسانه های تراز انقلاب باشد و برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی از کمک پیشکسوتان و دلسوزان این عرصه بهره مند شود.

کد خبر 1034874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha