یک پیج اینترنتی با هدف مقابله با کلاهبرداری در کرج با حکم دادستانی مسدود شد

مددی از مسدودسازی یک پیج اینترنتی با هدف مقابله با کلاهبرداری در کرج خبر داد و گفت: ضروری است کاربران نسبت به استفاده از فضای مجازی هوشیاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسن مددی» در جمع خبرنگاران از مسدودسازی یک پیج اینترنتی با هدف مقابله با کلاهبرداری در کرج خبر داد و گفت: ضروری است کاربران نسبت به استفاده از فضای مجازی هوشیاری لازم را داشته باشند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: یکی از پیام رسان های خارجی پیامی با اکانت کاربر قربانی به منظور فریب نزدیکان با این مضمون که با جواب دادن به چندسوال برنده جایزه رایگان شدم شما هم اقدام کنید.

 

به گفته مددی، مسدودسازی صفحه به دستور دادستانی با هماهنگی معاونت فضای مجازی دادستانی کشوری با هدف پیشگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری کاربران انجام شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: ضروری است شهروندان با آگاهی از روش های فریبکارانه هکرها نسبت به ایمنی فعالیت خود در فضای مجازی اقدام کنند.

 

مددی بیان کرد: شهروندان با آگاهی از عدم ارسال اطلاعات کاربری خود به افراد ناشناس، پرهیز از بازکردن فایل ها با آدرس های ارسالی احتیاط های لازم را در نظر داشته باشند. 

 

 

 

کد خبر 1034876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha