فعالان کانون فرهنگی هنری آدینه رتبه برتر قرآنی و دینی در مدارس را کسب کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه گفت: فعالان این کانون رتبه برتر قرآنی و دینی در مدارس مشگین شهر را کسب کردند و طی آئینی در آموزشگاه پسرانه شیخ طوسی تقدیر و تجلیل شدند.

«علی بدلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری آدینه رتبه برتر قرآنی و دینی در مدارس مشگین شهر را کسب کردند و طی آئینی در آموزشگاه پسرانه شیخ طوسی تقدیر و تجلیل شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه تصریح کرد: نوجوانان و جوانان با حضور در برنامه های قرآنی و دینی توانسته اند جایگاه بسیار خوبی را نیز در سطح دوره های آموزشی در مدارس کسب کنند.

 

وی اذعان داشت: حضور نوجوانان و جوانان این کانون در مسابقه و محافل قرآنی و دینی افتخار بزرگی است و امیدواریم بتوانیم با حمایت جدی از این عزیزان شاهد رشد و تعالی آنها در این زمینه باشیم.

 

بدلی عنوان کرد: این کانون در مصلی شهر مشگین شهر واقع است و هم اکنون 23 عضو فعال کانون در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه افزود: این کانون با ثبت 65 عنوان برنامه برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» تاکنون بیش از 7880 امتیاز را کسب کرده است.

 

کد خبر 1034878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha