تشکیل تیم های امر به معروف و نهی از منکر در مساجد

آیت الله حسینی خواستار فعالیت پایگاه های مقاومت در مساجد و تشکیل گروه های مختلف در زمینه امر به معروف و نهی از منکر شد و گفت: با توجه به ظرفیت های مساجد می توان تیم هایی تشکیل داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (17 اسفند) در نشست جمعی از مدیران فرهنگی جهت هم اندیشی در زمینه عفاف و حجاب در سطح جامعه، اظهار کرد: انقلاب ما هویت دینی و اسلامی دارد که شاخصه های انقلاب، احیاء ارزش های دینی و اجرای این فرامین الهی در گستره جامعه است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر ما رفته رفته رنگ ببازیم و منکرات برای ما عادی انگاری شود، آرام آرام شیطان انسان و جامعه را از مسیر حق جدا می کند.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: باید همیشه حساسیت لازم را پیرامون ارزش های دینی داشته باشیم و این دیدگاه در سطح حاکمیتی و عمومی باید وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف به عنوان واجب شرعی و قانون باید در سطح جامعه اجرا شود، یادآور شد: باید آسیب شناسی و فرهنگ سازی لازم در این زمینه صورت گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تاکید کرد: ما باید نسبت به حجاب به عنوان مسئله ای مهم و زیربنایی نگاه کنیم تا مانع از انجام ولنگاری اخلاقی و اجتماعی در جامعه شویم.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: جامعه ای که آلوده شد نمی تواند در مورد اخلاقیات، معنویات و ارزش های الهی تصمیم گیری درستی داشته باشد.

 

وی اظهار کرد: دشمنان بر روی محصولات و اقلام فرهنگی که معنویات و اخلاقیات مردم را هدف گرفته سرمایه گذاری می کنند که تفکر ضد ارزشی، ولنگاری و بی حجابی در جامعه را رواج دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر آسیب شناسی و فرهنگ سازی در مدارس و مهد کودک ها، گفت: باید علاوه بر تبلیغات مطلوب، در زمینه لباس مناسب اسلامی با همکاری صنف مربوطه و صنعت و معدن و تجارت هم اندیشی لازم صورت گیرد.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر تبلیغات محیطی و رسانه ای با محتوای مناسب اسلامی، یادآور شد: تیم های گشت زنی به منظور انجام تذکر باید فعال باشند.

 

وی خواستار فعالیت پایگاه های مقاومت در مساجد و تشکیل گروه های مختلف در زمینه امر به معروف و نهی از منکر شد و گفت: با توجه به ظرفیت های مساجد می توان تیم هایی تشکیل داد که در سطح خیابان های محلات و مناطق با هماهنگی با سپاه و نیروهای انتظامی به انجام گشت زنی بپردازند.

کد خبر 1034921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha