جلسه تفسیر قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: جلسه تفسیر قرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور امام جماعت و اعضای کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) در مسجد رحمانیه برگزار می شود.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جلسه تفسیر قرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور امام جماعت و اعضای کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) در مسجد رحمانیه برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: این برنامه معنوی 2 روز در هفته به همت فعالان این کانون اجرا و مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار می گیرد.

 

وی اعلام داشت: چنین برنامه های معرفتی و قرآنی می تواند زمینه بسیار خوبی برای فراگیری مفاهیم زندگی مبتنی بر قرآن کریم باشد و موجب رشد فکری بر این اساس شود.

 

سیدی عنوان کرد: تلاش کرده ایم تا با برپایی چنین محافل قرآنی نوجوانان و جوانان را با مفاهیم و معارف قرآن کریم بیشتر آشنا کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) افزود: این کانون از سال 1388 با مجوز رسمی ستاد عالی در مسجد رحمانیه تاسیس شد و در سال های اخیر رتبه های برتر استانی و کشوری متعددی از جمله مقام دوم طرح رویداد ملی «فهما» در رشته اوقات فراغت را کسب کرده است.

 

سیدی ادامه داد: هم اکنون بیش از 1043 نفر عضو این کانون هستند و با ثبت بیش از 82 عنوان برنامه امتیاز 16123 را در طرح ملی «ایران قوی» را کسب کرده ایم و بزودی نتایج نهایی این طرح نیز اعلام خواهد شد.

 

کد خبر 1034930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha