بنیاد مستضعفان از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده می کند

فتاح، توسعه در بخش صنایع غذایی را یک اولویت خواند و گفت: ما در بنیاد سرمایه‌گذاری سنگینی در بخش کشاورزی داریم و در این زمینه از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان نیز استفاده کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس بنیاد مستضعفان امروز در مراسم افتتاح بزرگترین باغ گردوی خاورمیانه با تبریک فرارسیدن مبعث رسول اکرم(ص) اظهار کرد: علیرغم فشارهای اقتصادی بسیاری که بر کشور وارد می شود، مسئولان و دلسوزان نظام در تلاش برای حل مشکلات مردم هستند.

 

پرویز فتاح با اشاره به اینکه صبر بایستی در قامت ملت ایران متجلی شود، ادامه داد: نبوغ جوانان و متخصصان نظام جمهوری اسلامی، امروز ایران را در اوج اقتدار قرار داده است.

 

رئیس بنیاد مستضعفان به موفقیت های ایران در بحث امنیت غذایی مردم ایران اشاره کرد و گفت: هنر ملت ایران در موقعیت‌شناسی، بصیرت، ولایت‌مداری و در حفاظت از حریم ایران سرافراز اسلامی است.

 

به گفته وی، علاوه بر استان زنجان همزمان با چند استان طرح هایی به افتتاح رسید که مجموع اعتبار این پروژه ها 350 میلیارد تومان است.

 

این مقام مسئول به اشتغالزایی 2 هزار و 200 نفر از طریق این طرح ها اشاره کرد و گفت: این طرح ها موجب شد تا بیش از 10 هزار تن به محصولات کشاورزی اضافه شود.

 

فتاح بر ضرورت ارتقاء امنیت غذایی مردم اشاره کرد و گفت: ما اگر در تولید به خودکفایی نرسیم دریغ خواهند کرد و به بهانه‌های مالی قطعا این کار را می‌کنند، اما ما توانایی استقلال از این جهت را داریم.

 

رئیس بنیاد مستضعفان توسعه در بخش صنایع غذایی را یک اولویت خواند و گفت: ما در بنیاد سرمایه‌گذاری سنگینی در بخش کشاورزی داریم و در این زمینه از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان نیز استفاده کرده‌ایم.

 

فتاح با اشاره به اینکه کشاورزی سنتی دیگر جوابگو نیست و باید راهکارهای جدیدی داشته باشیم، گفت: 45 شرکت بنیاد مستضعفان توسط ترامپ تحریم شده است که این تحریم ها نشان می دهد بنیاد در راستای منویات رهبری حرکت می کند.

 

وی با یادآوری اینکه کار در بنیاد جهادی و  فعالیت‌ها جهشی است، ادامه داد: بنیاد مستضعفان از چند هزار گروه جهادی، خیریه و موسسات فعال حمایت می کند.

 

به گفته رئیس بنیاد مستضعفان، خدمت به ملت ایران جزء افتخارات مسئولان نظام است و باید قدر نعمت ملت ایران را به جا آوریم.

 

کد خبر 1034946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha