فعالیت ۵۱۰ کانون فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی ایران قوی

دولت آبادی گفت: در طرح ملی ایران قوی ۵۱۰ کانون فعالیت داشتند، ضمن اینکه از مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ۴۴۸ کانون الکترونیکی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» ظهر امروز (17 اسفند) در نشست خبری 18 اسفند، سالروز تاسیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ضمن تبریک این روز، اظهار کرد: در طرح ملی ایران قوی که رقابتی فرهنگی است سه شبستان هنر، فرهنگ و نو‌آوری با ۱۲ زیر مجموعه رواق پیش‌بینی شد تا کانون‌ها بتوانند فعالیت کنند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح ملی ایران قوی ۵۱۰ کانون فعالیت داشتند، ضمن اینکه از مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ۴۴۸ کانون الکترونیکی شدند.

 

دولت آبادی به فعالیت های مطلوب کانون ها در طرح ملی ایران قوی اشاره کرد و یادآور شد: کانون‌های مساجد در موضوع مهم و حیاتی آسیب‌های اجتماعی که دغدغه مسئولان است در ۱۰ نقطه که دستگاه‌های فرهنگی حضور نداشتند، ۱۰ کارگاه با موضوع آسیب اجتماعی، مشاوره خانواده و حجاب و عفاف راه‌اندازی کرد.

 

وی به اقدام های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در زلزله‌ سی ‌سخت و توزیع چهار هزار بسته گوشت قرمز بین زلزله زدگان اشاره کرد و گفت: با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا توانستیم یک دستگاه نانوایی سیار در سی سخت مستقر و روزانه پنج هزار قرص نان بین زلزله‌زدگان توزیع می شود.

کد خبر 1034962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha