کانون های فرهنگی هنری مساجد تبیین کننده سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه هستند

اسماعیلی فرد با اشاره به اهمیت اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش ویژه ای در تعمیق سبک زندگی اسلامی ایرانی دارند.

« مریم اسماعیلی فرد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش ویژه ای در تحکیم کانون خانواده دارند.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز افزود: مساجد در تمدن اسلامی ایرانی مرکز فعالیت های سیاسی، عبادی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و خانوادگی است.

 

به گفته اسماعیلی فرد، کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش ویژه ای در بازگرداندن نقش مساجد و تعمیق اهمیت جایگاه مساجد در جریان سبک زندگی اسلامی ایرانی دارند. 

 

اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز

 

وی با اشاره به اهمیت بهره مندی از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری در مساجد استان البرز بیان کرد: دعوت می کنیم از شهروندان که با مراجعه به مساجدی که از کانون فرهنگی هنری مسجد برخوردار هستند از این ظرفیت استفاده کنند. 

 

اسماعیلی فرد اظهار کرد: طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد و سازمان فنی و حرفه ای همچنین استانداری البرز در جریان است که براساس می توانیم شاهد خودکفایی بانوان سرپرست خانوار باشیم. 

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز خاطرنشان کرد: کتابخانه هایی در فضای کانون های فرهنگی هنری مساجد وجود دارند که با مراجعه به آنان می توان از ظرفیت کتاب و کتابخوانی بهره مند شد. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1034976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha