یک میلیارد تومان جهیزیه در خوسف توزیع شد

خوشحال گفت: از ابتدای امسال بیش از یک میلیارد تومان جهیزیه بین نوعروسان نیازمند شهرستان خوسف توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف «محمدرضا خوشحال» در جمع خبرنگاران بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون  80 سری جهیزیه به مبلغ یک میلیارد و 160 میلیون تومان تهیه و بین نوعروسان نیازمند توزیع شده است، اظهار کرد: از این مبلغ 300 میلیون تومان توسط خیرین مرکز جمع آوری شده و مابقی آورده زوجین بوده است.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری شهرستان خوسف از توزیع یک‌هزار سبد غذایی به ارزش 115 میلیون تومان بین نیازمندان خبر داد و افزود: همچنین با همکاری خیرین، هزینه درمان بیماران خاص از جمله بیماران ام اس و سرطانی به مبلغ 14 میلیون تومان تأمین و پرداخت شد.

 

خوشحال با بیان اینکه تاکنون سه زندانی با کمک 10 میلیونی خیرین آزادسازی شده اند، عنوان کرد: این مرکز در ساخت مسکن محرومین، 100 میلیون تومان کمک کرده است.

 

وی از اطعام و توزیع غذای گرم بین نیازمندان به مبلغ 50 میلیون تومان خبر داد و گفت: مرکز نیکوکاری خوسف در کمک به مباحث فرهنگی همانند برگزاری یادواره شهدا و جشنواره خطاطی با کمک خیرین  10 میلیون تومان کمک کرده است.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری خوسف عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 50 میلیون تومان گوشت نذری و عقیقه تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

خوشحال از کمک به اشتغال و کارگاه های تولید ماسک به مبلغ 50 میلیون تومان خبر داد و گفت: یک واحد اشتغال در راستای راهنمای شغلی و تولید اشتغال در حال راه اندازی است.

 

وی از احداث خانه عالم به مبلغ 165 میلیون تومان خبر داد و بیان کرد: از این مبلغ ۱۱۳ میلیون تومان به همت خیرین و مردم تامین شده است و برای مابقی هزینه ها نیازمند کمک خیرین هستیم.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری خوسف در پایان گفت: حدود هشت بیمار خاص شناسایی کرده ایم و خیرین تاکنون برای این افراد، مبلغ چهار میلیون تومان واریز کرده اند که بین آنها توزیع خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1034981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha