مردم حساب انقلاب را از کم کاری برخی مدیران جدا می دانند

سردار مسلمی با بیان اینکه مردم حساب انقلاب را از کم کاری برخی مدیران جدا می دانند، گفت: ملت ایران با توجه به مشکلات متعددی که دشمنان انقلاب ایجاد کرده اند همچنان پای این نظام ایستاده اند و تنها خواست آنها توسعه و پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۱۷اسفند) در آئین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان مازندران که با حضور  سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و «مهدی معصومی گرجی» رئیس حوزه هنری دیار علویان در سالن سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار شد،  با بیان اینکه تجلیل از اصحاب رسانه که به عنوان پیشتازان جنگ رسانه ای درحال فعالیت هستند کار جمعی و بسیار خوب و شایسته تقدیری است که سازمان بسیج رسانه مازندران در حاشیه برگزاری دومین جشنواره رسانه ای ابوذر انجام داده، اظهار کرد: یکی از مهمترین و بزرگترین مؤلفه‌های ملی هر کشور برخورداری از رسانه‌های تأثیرگذار است.

 

فرمانده سپاه کربلا افزود: دشمن به واسطه هزینه‌های هنگفت و خسارت‌های سنگین اقتصادی تمایلی به جنگ سخت ندارد و به واسطه برخی مزیت‌ها و شرایط حاضر در زیست بوم جهانی، جنگ نرم و شناختی را که مقام معظم رهبری و سایر نظریه پردازان به آن اذعان دارند را بر کشور عزیزمان تحمیل داشته است.

 

وی  با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی و بزرگ راه های اطلاعاتی با بهره گیری از رسانه های نوین درصدد ضربه زدن به اعتقادات و باورهای ملت شریف ایران اسلامی است، خاطرنشان شد: استفاده روز افزون از تکنولوژی‌های نوین همانند شبکه های اجتماعی، سبب شده تا انسان‌ها بیشتر از هم فاصله بگیرند و متاسفانه در فضای خانواده و دورهمی ها، بیشتر مشغول فضای مجازی باشند و کمتر با هم صحبت کنند.

 

سردار مسلمی اذعان کرد: امروز به واسطه فضای مجازی چیزی که عاید جامعه شده، جدایی عاطفه‌ها است و رصد در این حوزه نشان می‌دهد جدایی عاطفی بیشتر از طلاق در خانواده‌ها مشاهده می‌شود. امروزه طلاق عاطفی بیشتر از  طلاق فیزیکی مشهود است.

 

وی با بیان اینکه در جنگ شناختی مهمترین تلفات را در حوزه اعتقادات، باورها و آداب و سنن خواهیم داشت، گفت:دشمن با بهره گیری از ابزارهای پیشرفته و با شگردهای مختلف همانند اعتماد زدایی،  مشروعیت زدایی و ناامید سازی تلاش دارد یک جامعه را با تغییر همراه کند.

 

به گفته سردار مسلمی در دوران دفاع مقدس مردم کشور با بیشترین کم و کاستی ها مواجه بودند اما از پشتیبانی از جبهه و انقلاب لحظه ای کوتاه نیامدند؛ اما امروزه  دشمن با راه اندازی جنگ شناختی در صدد ضربه زدن به نظام با استفاده از شگرد پاشیدن بذر ناامیدی بین ملت شریف ایران عزیز هستند . البته خداوند متعال را شاکریم که مردم ولایتمدار این مرز و بوم با توجه به مشکلات متعددی که دشمنان انقلاب ایجاد کرده اند لحظه ای پشت نظام را خالی نکرده و پای این نظام ایستاده اند و کسی گوش به فراخوان های گسترده رسانه های دیداری و شنیداری معاند نمی دهد.

 

وی اظهار کرد: مردم ما به عملکرد برخی مسئولان اعتراض دارند و در این بین وظیفه اصحاب رسانه بسیار سنگین است وباید با تبیین شاخه‌های مدیر جهادی، مردم را برای انتخاب فرد جهادی برای مدیریت کشور ترغیب کنند. چرا که  امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار جهادی بی منت برای مردم احتیاج دارد.

 

فرمانده سپاه کربلا گفت: اگر بخواهیم هوشیاری مردم را در جنگ شناختی نسبت به عملکرد دشمن بالا ببریم باید فعالان رسانه‌ای یکی از کارشناسان اصلی در عملیات روانی باشند.

 

کد خبر 1035000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha