۳۰ کارگاه عفاف و حجاب توسط مبشرین فرهنگی دیواندره برگزار شد

حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی گفت: ۳۰ کارگاه آموزشی با موضوع عفاف و حجاب به همت اداره تبلیغات اسلامی و با همراهی مبشرین فرهنگی شهرستان دیواندره برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دیواندره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از برگزاری ۳۰ کارگاه آموزشی با موضوع عفاف و حجاب توسط مبشرین فرهنگی در طول زمستان امسال در سطح روستاهای این شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

 

وی اظهار داشت: یکی از بزرگترین آسیب‌هایی که امروزه دامنگیر جوانان و نوجوانان ما شده و در سطح جامعه شیوع پیدا کرده بی‌حجابیست؛ چرا که فرهنگ غرب با بی تدبیری ما مسئولین در بین مردم رواج پیدا کرده و امروزه از آن به‌عنوان آسیب نام می بریم لازم است همه اقشار تأثیر گذار نسبت به آن حساس باشند و خود را در برابر مسائل و مشکلات مسئول بدانند و به راحتی از کنار آن نگذرند.

 

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی با همکاری مبشرین فرهنگی ۳۰ کارگاه آموزشی با موضوع عفاف و حجاب را در سطح روستاهای شهرستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرده است.

 

وی بیان کرد: در این کارگاه‌های آموزشی مبشرین فرهنگی به شبهات مطرح شده در خصوص دیدگاه‌های اندیشمندان غربی در خصوص پوشش زنان مسلمان با توجه به آیات و روایات پاسخ دادند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره تصریح کرد: علاوه بر این جلسات که توسط مبشرین برگزار شده در سطح شهر دیواندره هم چندین کارگاه با موضوع آسیب‌های فضای مجازی در میان خانواده‌ها برگزار شد؛ و نکات لازم در مورد شناخت آسیب‌های این فضا به خانواده داده شد؛ تا والدین نسبت به این امر هوشیار باشند، و فرزندان خود را به بهانه استفاده از اپلیکیشن شاد در این فضا رها نکنند.

 

کد خبر 1035019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha