جریان سازی دینی و مذهبی با پشتوانه رضایت خداوند باشد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با تأکید بر اینکه جریان سازی دینی و مذهبی با پشتوانه رضایت خداوند باشد، گفت: همکاری و پیوند دستگاه ها در جریان سازی دینی و مذهبی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(17اسفند) در همایش فصلی ائمه جمعه استان لرستان اظهار داشت: رسالت همه ما جریان سازی دینی، فرهنگی رسالتی سنگین است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: روحانیت در جریان سازی دینی و فرهنگی سالم و تأثیر گذار که از انبیاء الهی و پیامبر اسلام (ص) به ما رسیده است، باید از فرصت ها و ظرفیت های تبلیغی به خوبی بهره مند شوند.

 

وی ارتقای فرهنگ دینی را نیاز جامعه خواند و گفت: با ارتقای اخلاق و معنویت و هدایت صحیح جامعه باید در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرینی کرد.  

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: جریان سازی دینی و فرهنگی سالم ملت ایران را در یک قرن از حالت تدافعی به تهاجمی تبدیل کرد و به نظام سلطه معترض شدند، این جریان سازی دینی و فرهنگی در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

 

وی بر ضرورت جریان سازی دینی و مذهبی با پشتوانه رضایت خداوند تأکید کرد و اظهار داشت: این مهم نصرت و وعده تخلف ناپذیر الهی را به دنبال دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاطرنشان کرد: برای ارتقای کمیت و کیفیت این جریان سازی باید دستگاه های فرهنگی همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی تأکید کرد: پیوند دستگاه های فرهنگی باید بیش از گذشته باشد و در راستای جریان سازی فرهنگی دینی دستگاه ها در زمینه اجرا و محتوای برنامه ها هماهنگی لازم را داشته باشند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

کد خبر 1035035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha