شهر «دوستدار کودک» از اقدامات شاخص شورای اسلامی پنجم شهر شیراز است

دودمان گفت: شهر «دوستدار کودک» از جمله اقدامات شاخص شورای پنجم است که در معماری شهری و رویکرد شهرسازی نگاه ویژه ای به نیازهای کودکان دارد که البته برای تحقق کامل به تلاش و همت مضاعف مجموعه شهرداری نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لیلا دودمان»، امروز (یکشنبه 17 اسفند) در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اهمیت سبک و روش شهرسازی گفت: سبک و روش شهرسازی تاثیر بسیار زیادی در مدیریت شهری و سبک زندگی شهروندان دارد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: شهرسازی در ایجاد نشاط اجتماعی و رونق اقتصادی نقش موثری دارد و آسایش شهروندان را در پی دارد.

وی اضافه کرد: انتخاب رویکرد صحیح شهرسازی از مهم ترین مولفه های مدیریت موفق شهری است که شورای اسلامی پنجم شهر شیراز رویکرد انسان محوری را با هدف تحقق این مهم در اولویت قرار داده است.

دودمان تاکید کرد: شورای پنجم در انجام امور شهری به نیاز تمامی  اقشار جامعه از جمله کودک و نوجوان و جوان تا بزرگسال و کهنسال و روشندلان و توان‌ خواهان در مدیریت شهری توجه کرده است.

وی ادامه داد: شهر «دوستدار کودک» از جمله اقدامات شاخص شورای پنجم است که در معماری شهری و رویکرد شهرسازی نگاه ویژه ای به نیازهای کودکان دارد که البته برای تحقق کامل به تلاش و همت مضاعف مجموعه شهرداری نیاز است.

دودمان با اشاره به کمربندی جنوب شیراز به عنوان یکی از حادثه‌خیز ترین راه‌های کشور گفت: دوگانگی در متولی گری کمربندی باعث بروز مشکلات متعدد در این زمینه شده است.

وی افزود: ایجاد و توسعه مسیرهای مختلف دوچرخه سواری و بستر سازی شهر ملی «دوچرخه» اقدامات مهم شورای پنجم بوده که از سوی شهروندان مورد استقبال قرار گرفته است.

دودمان با اشاره به شفافیت در عرصه مدیریت شهری به عنوان یکی از برنامه های شورای پنجم گفت: شفافیت با حرف و سخن به دست نمی آید و هر شبهه ای با نظارت همگانی بلافاصله مورد پرسش افکار عمومی قرار می گیرد که مورد تاکید این دوره از شورا بوده است.

کد خبر 1035093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha