افتتاح ۱۸۶ مرکز مثبت زندگی در استان فارس

حقیقی گفت: از ۲ هزار و ۴۰۰ مرکز مثبت زندگی که با حضور ریاست جمهوری و همزمان در سراسر کشور در روز ۱۸ اسفند افتتاح خواهد شد، سهم فارس ۱۸۶ مرکز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرحمن سلیم حقیقی»، امروز (یکشنبه 17 اسفند) از افتتاح 2 هزار و 400 مرکز مثبت زندگی با حضور ریاست جمهوری و همزمان در سراسر کشور در روز 18 اسفند خبر داد و به خبرنگاران گفت: سهم فارس در این افتتاح مراکز ۱۸۶ مرکز بوده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس ادامه داد: سازمان بهزیستی با هدف تکریم احوال مددجویان، تسریع در اجرای امور رسیدگی به مسائل آحاد جامعه، حذف کاغذ، دقت و صحت اطلاعات، شفاف سازی فرایندها و تصمیمات و حذف بروکراسی زائد و کاهش تردد غیرضروری مددجویان اقدام به راه‌اندازی مراکزی با نام «مثبت زندگی» کرده است.

وی اضافه کرد: این مراکز، غیر دولتی هستند و با اخذ پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی در بستر فناوری اطلاعات و در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه خدمت می کنند.

سلیم حقیقی با اشاره به اشتغال ۱۱ هزار نفر نیروی متخصص در این مراکز گفت: خبر داد که از این تعداد، هفت هزار و 500 مددکار تحصیل کرده برای اولین بار در این مراکز مشغول به کار شده اند.

کد خبر 1035099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha