افزایش بیماران بستری در بخش های کرونایی بوشهر/ حساسیت مردم نسبت به کرونا کم نشود

کشمیری گفت: هم‌اکنون ۱۰۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند و خطر شیوع بیماری کرونا از بین نرفته است و به یچ عنوان نباید حساسیت مردم نسبت به این بیماری کاسته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «سعید کشمیری» روز یکشنبه (17 اسفند) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان کرونا در استان بوشهر همه افراد باید با جدیت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از این وضعیت عبور کنیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به نزدیک شده به عید نوروز و تعطیلات این ایام اظهار داشت: با توجه به ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جهت کاهش شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری، از تمامی مردم درخواست می شود از سفر به استان‌های پرخطر و مهمان پذیرفتن از این استان‌ها پرهیز کنند و تمامی مردم استان می‌خواهیم که دورهمی‌ها را به حداقل رسانده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

 

وی ادامه داد: خطر شیوع بیماری کرونا از بین نرفته است و به یچ عنوان نباید حساسیت مردم نسبت به این بیماری کاسته شود و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی در جهت ریشه کن شدن ویروس کرونا تلاش کنند.

 

کشمیری با بیان اینکه با نزدیکتر شدن به ایام عید نوروز نگرانی های کادر درمان نسبت به عدم توجه مردم به بیماری کرونا بیشتر می شود اظهار داشت: از عموم مردم درخواست می شود که با رعایت دستور العمل های بهداشتی، استفاده از ماسک خود داری از رفت و آمد های غیرضرور و کاهش دورهمی ها یاری رسانه کادر بهداشت و درمان باشند.

 

وی با اشاره به اینکه طی شبانه ‌روز گذشته ۲۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده اند، اضافه کرد:  ۱۰ بیمار نیز با حال خوب از این بخش‌ها مرخص شده‌اند.

 

کشمیری با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۰۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند، اظهار داشت:  ۱۱ نفر از بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه به سر می برند و دو نفر به کمک دستگاه تنفس دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهرمجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر را ۸۹۳ مورد عنوان کرد و افزود: تاکنون ۲۰ هزار و ۷۲۲ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی شده است.

 

کد خبر 1035115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha