۶۱ پروژه با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ريال در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا اجرایی شد

آهنگران گفت: از سال ۹۶ تاکنون ۶۱ پروژه با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ريال در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا اجرایی شد.

« محمد آهنگران» امروز( 17 اسفند) در حاشیه آیین افتتاح همزمان 7 پروژه محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در حوزه عمرانی در دهستان کم برخوردار بخش چهاردانگه شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در ساری اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا فعالیت های خود را در سه دهستان سه هزار تنکابن، دهستان شهدا بهشهر و دهستان پشت کوه ساری ازسال 96 آغاز کرد که دهستان ها در گام اول معرفی شدند و تنها عمران محور نیست و فعالیت های مختلف اجتماعی و اشتغال زایی، فرهنگی و تعلیم و تربیت و سلامت را در دستور کار دارد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا افزود: جمیع این فعالیت ها در این 5 محور پیشرفت و آبادانی را هدف گذاری کرده است و فعالیت های مختلفی با مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی شکل گرفته تا پیشرفت حاصل شود.

 

وی با اعلام اینکه اولیوت مهم و زیرساخت زندگی در این مناطق عمران و آبادانی است، تصریح کرد:  اینکه آسایش شکل بگیرد که در سال 96 و 97 تعداد 20 پروژه عمرانی با اعتبار 25 میلیارد ريال در این دهستان ها اجرایی شده است و در مرحله بعدی در سال 98 و 99 با اعتبار 100 میلیارد ريال 41 پروژه عمرانی اجرایی شد.

آهنگران گفت: راه دسترسی، جاده بین مزارع، آب شرب، آب کشاورزی، ترمیم و بهسازی خانه عالم، ترمیم مساجد و... از جمله فعالیت های انجام شده در این بخش است و در بخش معیشت و اشتغال و در تعلیم و تربیت هم تلاش داریم تا خدمات ارائه شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان هم تغذیه سالم با نگاه به تولیدات سالم را در دستور کار داریم تا سبک زندذگی سالم در این مناطق ترویج شود و تلاش داریم تا با مشارکت همه جانبه پیشرفت را رقم بزنیم.

به گفته مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، شعار ما در این قرارگاه، « از مردم، با مردم و برای مردم » است که برای مردم عملیات را انجام دادیم و معتقدیم که پیشرفت را مردم رقم می زنند و هر مقدار که مردم همراهی داشته باشند، هزینه کمتر و بهره وری بالاتر و پیشرفت بیشتری حاصل خواهد شد.

 

آهنگران افزود: پروژه های اجرا شده در سال 99 شامل 100 میلیارد ريال بوده است که اگر بدون حضور مردم بود با اعتبار دو برابری اجرا می شد که با همکاری و همراهی مردم با نصف هزینه اجرایی شد.

 

وی یادآور شد:  پروژه عمرانی در این دهستان افتتاح و بهره برداری شد که خط انتقال آب کشاورزی، کانال انتقال آب کشاورزی و برق اراضی و پمپاژ آب بود که هدف گذاری با نگاه به جهش و افزایش تولید بود که 500 هکتار ازاراضی از دیم به غیر دیم تبدیل شد.

کد خبر 1035151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha