مجموعه ورزشی بند دره بیرجند آماده افتتاح است

عزیزی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی بند دره بیرجند آماده افتتاح است، گفت: این مجموعه در سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن عزیزی» شامگاه (17 اسفند) در جلسه هماهنگی و پیگیری اقدامات منطقه تفریحی بنددره اظهار داشت: یک مجموعه سایت ورزشی دو هکتاری روباز برای این منطقه در قالب 11 زمین ورزشی پیش بینی شده که این پروژه در حال حاضر آماده بهره برداری است.

 

وی با اشاره به اینکه برای اینکه بتوانیم میزبان مسابقات ملی و منطقه ای باشیم، احداث هتل ورزشی در آن مکان مورد انتظار است، گفت: بخش خصوصی برای احداث این هتل اعلام آمادگی کرده است و امید می رود در آینده اجرایی شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه طبق صحبت های صورت گرفته با فدراسیون قایقرانی، هزینه 15 قایق پرداخت شده تا با خرید آنها به جذابیت های بند اضافه شود، افزود: برای بالن بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده که سه بالن برای منطقه بیاورند.

 

«محمدعلی جاوید» شهردار بیرجند هم در این جلسه با اشاره به اینکه شهرداری تاکنون در این منطقه اقدامات خیلی خوبی انجام داده است، گفت: پارک حاشیه بند دره در حال حاضر 80 درصد عملیات اجرایی آن تمام شده است و حدود یک میلیارد اعتبار دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

 

وی با اشاره به اینکه هفت میلیارد تومان اعتبار برای قسمت بالایی و پایین بند نیاز داریم که بتوانیم پروژه را به سرانجام برسانیم، افزود: این پروژه تا قبل از سال جدید آماده خواهد بود.

 

شهردار بیرجند با بیان اینکه راه اندازی ناحیه خدماتی شهرداری در این منطقه تفریحی نیاز است، اظهارداشت: این موضوع نیازمند تصویب در شورای شهر است و به محض تصویب، این ناحیه خدماتی در آن منطقه فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

 

 

کد خبر 1035169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha