توزیع روغن خوراکی در ۱۲ نقطه شهر ایلام

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صمت ایلام گفت: در ۱۲۰ نقطه از شهر ایلام در ایام مختلف و با پراکندگی جغرافیایی مناسب در سطح این شهر روغن خوراکی توزیع می شود.

«سعید شریفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: به علت نگرانی مردم از گرانی و کمبود، اقدام به احتکار های خانگی  می کنند و اخیرا علاوه بر بازرسین سازمان صمت از طریق دیگر دستگاه‌ها ی نظارتی، توزیع روغن رصد و نظارت می شود و انحراف به حداقل رسیده است.

 

وی یادآور شد: تمام تلاش سازمان صمت در جذب حداکثری روغن و نظارت بیشتر بر توزیع می‌باشد و در چند ماهه اخیر بیش از ۳ هزار تن روغن جذب و در سطح بازار استان عرضه شده است که این مقدار به لحاظ ضریب جمعیت بیشتر از سایر استان ها است.

 

وی افزود: برای ایام پایانی سال هم تناژ قابل توجهی جذب و در حال توزیع می‌باشد و قطعا در این ایام مشکل کمبود روغن تا حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

 

شریفی با اشاره به اینکه در ۱۲۰ نقطه از شهر ایلام در ایام مختلف و با پراکندگی جغرافیایی مناسب در سطح شهر روغن توزیع می شود، بیان کرد: بازرسان سازمان صمت به صورت مدون و برنامه‌ریزی‌ شده بازار را رصد می نمایند و با متخلفان احتمالی هشدار می‌دهیم با آنها برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

 

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صمت ایلام  از همشهریان گرامی خواست با مدیریت خرید روغن به مقدار نیاز خانوار در این مقطع از خرید هیجانی و کاذب خودداری کنند.

کد خبر 1035221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha