تقدیر از مرکز نیکوکاری مسجد امام حسین(ع)کوی فرهنگ زنجان

در آستانه عید سعید مبعث از مرکز نیکوکاری شهید حججی مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر مسئول کانون شهدای هسته ای و رئیس هیات مدیره مرکز نیکوکاری شهید حججی با ارائه گزارش جامع از مجموعه اقدامات ارزشمند انجام شده در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان اظهار کرد: این مسجد در توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی جرو مساجد پیشرو است.

 

اکبر اسلامی به اعطاء وام های قرض الحسنه کارگشایی از محل مسجد اشاره کرد و گفت: تولید و توزیع ماسک، تعمیر و مرمت مسکن محرومین، اهداجهیزیه به نوعروسان، تامین هزینه های تحصیل و درمان محرومین که به همت جهاد گران و خیرین و با حمایت مسئولین انجام شد، از دیگر اقدامات مسجد است.

 

در ادامه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان نیز با اشازه به فرموده رهبر معظم انقلاب که کمیته امداد تشکیلات الهی با اهداف نورانی است، مجموع اقدامات انجام شده در مرکز نیکوکاری را مورد تحسین قرار داد و یکی از شاخص های موفقیت این مرکز را وفاق و همدلی بین اصحاب مسجد امام حسین ع کوی فرهنگ دانست.

 

هدایت صفری افزود: کمیته امداد ۱۲۰ خدمت را به محبوبترین بندگان خداوند ارائه داده وبا توانمندسازی وایجاد درآمد با ثبات برای افراد تحت حمایت جغرافیای موضوعی فقر را از صرفاً معیشتی به توانمند سازی واستقلال وخودکفایی خانواده ها تغییر داده است.

 

وی با بیان «راهبرد فقر زدایی آری ولی فقیر زدایی نه » به اقدامات اثر بخش ومهم کمیته امداد استان در حوزه اشتغال وکارآفرینی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون چهار هزار و ۲۰۱ فرصت شغلی و کاریابی با اعتباری بالغ بر ۹۹ میلیارد و۵۳۰ میلیون تومان برای جامعه هدف تحت حمایت ایجادشده است و تلاش می کنیم با همت جهادی وحرکت جهشی این تعداد تا پایان سال افزایش یابد .

 

 

کد خبر 1035231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha