۲۵ اثر جشنواره چند رسانه ای «مکتب عشق» در گیلان تجلیل شدند

آیین اختتامیه جشنواره تولید محتوای چند رسانه ای «مکتب عشق» با تجلیل از ۲۵ اثر برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت،  آیین اختتامیه جشنواره تولید محتوای چند رسانه ای «مکتب عشق» با محوریت سیره عملی و اخلاقی و وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی، در سالن همایش دبیرستان فاطمه الزهرا(س) رشت برگزار شد.

 

«مسلم کریمی» با بیان اینکه این جشنواره با هدف ارتقای فرهنگی و ترویج فرهنگ و آموزه های مکتب حاج قاسم در سطح جامعه با استفاده از زبان هنر برگزار شد افزود: جشنواره مذکور با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و دانشگاه فرهنگیان  در سه مقطع ابتدایی، متوسطه و فرهنگیان در ۱۳ رشته متفاوت در ایام شهادت سردار شهید برگزار شد.

 

دبیر جشنواره مکتب عشق گیلان گفت: بیش از ۲ هزار اثر هنری از سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری آثار توسط سازمان رسانه ای اوج به ۲۵ اثر برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

 

کریمی با بیان اینکه زندگی در جامعه اسلامی و انقلابی نیازمند برگزاری این چنین کارهای جهادی و فرهنگی است اذعان کرد: در صورت کم کاری فعالان فرهنگی استان و کشور همه ما باید در پیشگاه خداوند و شهدا پاسخگو باشیم و تاثیر گذاری برگزاری چنین جشنواره هایی مطمئنا در مقابله با آسیب های اجتماعی سطح جامعه موثر واقع می شود.


دبیر جمعیت فرهنگیان جوان استان گیلان بیان کرد: مجموعه ما به‌عنوان یکی از کارگروه های تخصصی و مردمی ِ جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان آمادگی این را دارد با تمام توان خود برای اجرای برنامه های فرهنگی در سطح استان با نهاد ها و ادارات استان همکاری نماید.

 

گفتنی است، جمعیت فرهنگیان جوان استان گیلان در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ ذیل مجموعه خاتم الاوصیا در استان گیلان برای انجام کارهای تخصصی و میدانی مرتبط با آموزش و پرورش برای کمک به توسعه تعلیم و تربیت در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین پیگیری و بررسی مطالبات مقام معظم رهبری شروع به کار کرده است و در این راستا به برگزاری دوره های آموزشی و توانمند سازی معلمان جوان می پردازد.

کد خبر 1035245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha