رسالت اصلی کانون ‌های فرهنگی هنری، جذب جوان ‌ها به مساجد است

امام جمعه شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل گفت: رسالت اصلی کانون ‌های فرهنگی هنری، جذب جوان ‌ها به مساجد است.

حجت الاسلام سید حسین علوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: مسجد به عنوان اصلی ترین پایگاه دینی نقش مهمی در تربیت، آموزش و همدلی جوانان دارد و کانون ‌های فرهنگی هنری، بسترساز جذب جوانان به این پایگاه معنوی هستند.

 

امام جمعه شهر نوش آباد رسالت اصلی کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد را جذب جوان‌ها به مساجد خواند و افزود: بزرگترین دستاورد کانون های مساجد این است که جوانان ایران اسلامی در خانه خدا، فرهنگ و هنر دینی را می آموزند و در محیطی معنوی رشد می کنند.

 

حجت الاسلام علوی بر لزوم حمایت مردم و مسؤولان از کانون های فرهنگی تاکید کرد و گفت: اگر حمایت ما از نوجوانان و جوانان و فعالیت این قشر در مساجد بیشتر شود حضور آنان چشم گیرتر می شود و پویا شدن مساجد را شاهد خواهم بود.

 

امام جمعه نوش آباد با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی نیازمند فعالیت منسجم و تشکیلاتی است افزود: وظیفه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با توجه به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، بیشتر از پیش سنگین شده است و مردم و مسئولان بایستی حمایت بیشتری در ابعاد مختلف از این تشکیلات قانونی در مساجد داشته باشند./

 

کد خبر 1035262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha