۱۸ میلیون تومان کمک نقدی در هفتمین جشن گلباران نرگس خوسف جمع ‌آوری شد

هفتمین جشن گلباران نرگس توسط مجتمع ابن حسام در شهرستان خوسف برگزار و ۱۸ میلیون تومان کمک نقدی برای کمک به نیازمندان جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، هفتمین جشن گلباران نرگس امروز (18 اسفند) در شهرستان خوسف با حضور امام جمعه، فرماندار خوسف و جمعی از خیرین برگزار شد.

 

«غلامرضا محمدی»، مدیرعامل خیریه مجتمع ابن حسام در این مراسم با بیان اینکه وجوه جمع آوری شده در هفتمین جشن گلباران مجتمع ابن حسام قبل از نوروز 1400 به صورت بسته های غذایی بین خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از محل بیماری کرونا توزیع خواهد شد، گفت: تاکنون خیرین در این جشن 18 میلیون تومان کمک نقدی واریز کرده اند اما افرادی نیز به صورت پیامک اعلام آمادگی و کمک کرده اند که جای قدردانی و تشکر دارد.

 

مدیرعامل خیریه مجتمع ابن حسام با اشاره به اینکه طی سال های گذشته جشن گلباران نرگس در مرکز استان برگزار می شده است، افزود: این جشن امسال در شهرستان خوسف برای پایه گذاری آن برگزار شد تا تبدیل به نماد شهرستان شود.

 

محمدی با اشاره به اقدامات مجتمع خیریه ابن حسام گفت: از ابتدای امسال تاکنون 700 بسته غذایی به مبلغ هر بسته 200 هزار تومان بین نیازمندان توزیع شده است، همچنین تاکنون هفت هزار پُرس غذای گرم و یک هزار عدد مواد ضدعفونی بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی یادآور شد: درآمد مجتمع خیریه ابن حسام در سال 93 اولین سال تأسییس مجتمع، 100 میلیون ریال بوده است، اما هم اکنون درآمد خیریه 600 میلیون ریال است که این رقم به صورت بسته های غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

 

در این جلسه حجت الاسلام «حامد شاهبیکی» امام جمعه شهرستان خوسف برگزاری مراسم گلباران نرگس در خوسف را یک سنت حسنه عنوان کرد و گفت: برخی افراد کار خیر و برخی پایه گذار کار خیر می کنند که این پایه گذاری مهمتر و اجر آن بیشتر است.

 

امام جمعه شهرستان خوسف با بیان اینکه ارزش های دینی از سه راه دین، عقل و احساس به دست می آیند، افزود: توجه به نیازمندان و زیبایی انفاق حس خوبی را به انسان می بخشد.

 

وی راه اندازی مراکز نیکوکاری و خیریه ها را یکی کارهای ارزشمند کمیته امداد عنوان کرد و گفت: همچنین پایگاه های حامی یابی کمیته امداد افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

«محمد علی آخوندی» فرماندار خوسف هم در این جلسه اظهار کرد: وحدت رویه و همدلی خوبی بین مراکز نیکوکاری و خیریه ها وجود دارد که این وحدت و همدلی لازمه حل مشکلات و دغدغه  نیازمندان است.

 

 

کد خبر 1035365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha