تداوم ثبت نام در کارگاه‌های ویژه فصل بهار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس

کامرانی گفت: ثبت ‌نام کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی ویژه فصل بهار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تا ۲۱ اسفند سال جاری ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (دوشنبه 18 اسفند) از آغاز ثبت ‌نام کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی ویژه فصل بهار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: ثبت نام در این کارگروه در آدرس fars.kpf.ir   امکان پذیر است.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس ادامه داد: ثبت ‌نام کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی ویژه فصل بهار تا 21 اسفند سال جاری ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: ثبت نام در این کارگاه‌ها برای گروه های‌ سنی «نوباوه» از چهار سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا  در نظر گرفته شده است.

کامرانی با اشاره به برگزاری این کارگاه‌های به صورت مجازی عنوان کرد: کارگاه ها در سطح ملی برنامه ‌ریزی شده اند و به شرکت‌ کنندگان گواهی شرکت ارائه خواهد شد و در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون نیز خواهند دش.

وی اعلام کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با برگزاری بیش از یکصد کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی میزبان کودکان و نوجوانان علاقمند به شرکت در فعالیت‌های نقاشی، اوریگامی، گام به گام تا اندیشه، خوشنویسی، سفال‌گری، کاردستی، پویانمایی، خط تحریری، زیست‌شناسی، کلاژ، حجم‌سازی، خوانش متون کهن، نمایشنامه‌نویسی، نوشتن خلاق، داستان نویسی، شعرسرایی، طراحی، دست‌سازه‌های حجمی، کارگاه حال خوش زندگی، صنایع دستی وهنرهای بومی، شعر و قصه، نجوم، تکنیک چاپ، پادکست مقدماتی و... در این کارگاه های مجازی می شود.

کد خبر 1035389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha