اشتغال مستقیم ۹۰۰ نفر در فارس با افتتاح مراکز مثبت زندگی

کشفی نژاد گفت: افتتاح ۱۸۶ مرکز مثبت زندگی در استان فارس موجب اشتغال مستقیم ۹۰۰ نفر شده و در روستاهای دارای ۱۵۰ مددجو نیز یک مرکز تاسیس شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمد صادق کشفی نژاد»، امروز (دوشنبه 18 اسفند) در نشست خبری ویدئو کنفرانسی افتتاح 2 هزار و ۴۰۰ مرکز مثبت زندگی در سراسر کشور با حضور ریاست جمهور، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۱۸۶ مرکز از این مجموعه در استان فارس راه‌اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: افتتاح 2 هزار و 400 مرکز مثبت زندگی در سراسر کشور منجر به اشتغال ۱۱ هزار نفر متخصص تحصیل کرده شده است. 

وی اضافه کرد: افتتاح ۱۸۶ مرکز مثبت زندگی در استان فارس موجب اشتغال مستقیم ۹۰۰ نفر شده است و در این مراکز با خدمت رسانی ۲۲ گانه و رایگان مددکاران بهزیستی به سراغ مددجویان متقاضی می روند و به رفع مشکلات آنها می پردازند.

کشفی نژاد عنوان کرد: تسهیل امور، محله محوری، توجه به روستاها، نیازسنجی های بومی همراه با مشارکت مردمی، غربالگری ها و مشاوره ژنتیک و تجمیع هر خانواده در یک پرونده از فعالیت های این مراکز به شمار می رود.

وی با اشاره به تامین هزینه این پروژه ملی گفت: پنج هزار و 500 میلیارد تومان به راه اندازی این مراکز اختصاص داده شده و در روستاهای دارای ۱۵۰ مددجو در فارس یک مرکز مثبت زندگی تاسیس شده است.

کد خبر 1035453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha