کانون های مساجد زمینه ساز  گسترش فرهنگ دینی و قرآنی هستند

آبیار با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری بازوان توانمند مساجد و زمینه ساز ترویج و گسترش فرهنگ دینی و قرآنی هستند گفت: مردمی ‌بودن، هدفمندی و انسجام از مهم‌ترین ویژگی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

«هادی آبیار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقطه عطفی در فرهنگ و هنر این کشور محسوب می شوند اظهار کرد: تلفیق مسجد و تفکرات مذهبی با فعالیت های فرهنگی و هنری یک مدل بسیار موفق است که می تواند اندیشه های بسیار نویی را در کنار مساجد ایجاد کند. 

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر افزود: این کانون ها به عنوان بازوان توانمند مساجد در امور فرهنگی و هنری، می توانند زمینه ساز ترویج و گسترش فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه خصوصا در میان جوانان باشند.

 

وی مردمی ‌بودن، هدفمندی و انسجام را از مهم‌ترین ویژگی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خواند و تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری در سطح کشور و این منطقه تا کنون دستاوردها و موفقیت‌های فراوانی را در تمام حوزه ها به ارمغان آورده اند.

 

آبیار با تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، برای تمام افرادی که به اعتلای فرهنگ مسجد اهتمام داشته اند آرزوی توفیق روزافزون و خیر دنیا و آخرت را مسئلت دارم.

 

کد خبر 1035587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha