راهیابی ۷ کانون فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به مرحله نهایی داوری طرح ملی «ایران قوی»

دولت آبادی با اشاره به اینکه هفت کانون فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به مرحله فینال راه پیدا کردند، گفت: سه کانون برگزیده کشوری مورد حمایت مالی، تجهیزاتی و تسهیلاتی قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» امروز (19 بهمن) در وبینار با مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک 18 اسفند، سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اظهار کرد: حدود دو سالی است که کانون های فرهنگی و هنری مساجد فعالیت های خود را در بستر فضای مجازی به ثبت می رسانند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و اعضای کانون ها، گفت: استان در طرح ملی «ایران قوی» رتبه سوم کشوری در زمینه شبکه سازی و ساماندهی با همکاری موثر کانون های استان کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه برنامه ای رتبه 12 کشوری را به دست آورد، ادامه داد: شهرستان گچساران رتبه نخست در سطح استان را از آن خود کرد.

دولت آبادی با بیان اینکه کانون هایی که رتبه نخست تا سوم را کسب کردند مورد حمایت قرار می گیرند، یادآور شد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بعد از ارزیابی نهایی کانون ها در طرح ملی «ایران قوی» کانون های برگزیده را مورد حمایت قرار خواهد داد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم اکنون کار ارزیابی نهایی فعالیت های صورت گرفته توسط کانون ها و امتیازهای کسب شده آنها توسط هیئت داوران که خارج از مجموعه ستاد کانون های فرهنگی مساجد کشور هستند در حال انجام و داوری است.

وی با اشاره به اینکه هفت کانون فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به مرحله فینال راه پیدا کردند، اضافه کرد: سه کانون برگزیده کشوری مورد حمایت مالی، تجهیزاتی و تسهیلاتی قرار می گیرند.

دولت آبادی با بیان اینکه فعالیت کانون ها از حالت سنتی خارج و به شکل الکترونیکی انجام می شوند، گفت: علیرغم مشکلات زیرساختی اینترنتی و دیگر مسائل، باید جهت ثبت و ساماندهی فعالیت کانون ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

گفتنی است در پایان این وبینار گروه سرود مسجد صاحب الزمان (عج) شهر پاتاوه به اجرای برنامه پرداخت.

کد خبر 1035685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha