فعالیت کانون فرهنگی خاتم الانبیا(ص)روستای قاسم آباد/از کمک های مؤمنانه تا تشکیل گروه جهادی

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) روستای قاسم آبادگفت: ۱۰ مرحله طرح کمک مؤمنانه در قالب بسته های معیشتی با هزینه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال از ابتدای شیوع کرونا تاکنون از سوی این کانون انجام شده است.

سید جواد نژادسید در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد به فعالیت های انسان دوستانه کانون خاتم الانبیا(ص) روستای قاسم آباد در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: ۱۰ مرحله کمک مؤمنانه در قالب بسته های معیشتی با هزینه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال از ابتدای شیوع کرونا تاکنون از سوی این کانون و پایگاه بسیج انجام شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) روستای قاسم آباد ادامه داد: تاکنون در دو مرحله از این طرح انسان دوستانه، بیش از ۱۰۰ خانوار و در سایر مراحل، هر مرحله ۱۰ خانوار به صورت ماهانه بسته های معیشتی را دریافت کرده اند.

 

نژاد سید افزود: توزیع ۶ دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند و مساعدت نقدی به خانواده های نیازمند به مبلغ ۵۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات کانون در راستای کمک به نیازمندان در ایام کرونایی بوده است. 

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) روستای قاسم آباد اضافه کرد: یکی دیگر از فعالیت های شاخص کانون خاتم الانبیا(ص) تشکیل گروه جهادی در روستاست که این گروه اقدام به تعمیرات ساختمان منازل محرومین ، لوله کشی ساختمان ها، تعمیرات برق ساختمان، احداث سرویس بهداشتی و حمام و غیره برای روستاییان نیازمند می کند.

 

سید جواد نژاد سید افزود: حضور دسته جمعی نوجوانان و جوانان کانون در نماز جمعه ابوزیدآباد ، اجرای محافل قرآنی، اجرای ختم قرآن به صورت مجازی و برگزاری مسابقه مجازی قرآن در خانه، برگزاری کلاس های اوقات فراغت، تشکیل گروه های سرود و تئاتر، اجرای برنامه های فرهنگی در مناسبت های ملی و مذهبی از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی خاتم الانبیا(ص) روستای قاسم آباد است.

 

روستای قاسم آباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل و در فاصله ۳۵ کیلومتری از مرکز این شهرستان واقع شده است./

کد خبر 1035707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha