کاشت ۵۰ اصله نهال به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی نکا

یحیی پور از کاشت ۵۰ اصله نهال به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی نکا خبر داد و گفت: این نهال ها با هدف بزرگداشت و نشر فرهنگ رضوی و حفظ و احیای منابع طبیعی کاشته شد.

«محمدتقی یحیی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: خادمیاران کانون خدمت رضوی نکا همزمان با هفته منابع طبیعی در دو هزار متر مربع از عرصه خلع ید شده منابع طبیعی نکا در نوذرآباد اقدام به کاشت نهال کردند.

 

مسئول کانون خدمت رضوی نکا افزود: بیش از 50 اصله نهال به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی نکا با هدف بزرگداشت و نشر فرهنگ رضوی و حفظ و احیای منابع طبیعی کاشته شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این نهال ها که از گونه های مختلف درختی بودند به نیست هشتمین کوکب آسمان امامت و ولایت و بزرگداشت شهید میرعمادی، سردار سلیمانی و شهدای روستای نوذرآباد نکا غرس شد.

 

یحیی پور افزود: آنچه ما داریم از برکت انبیای الهی و اهل بیت(ع) است و قرار گرفتن در مسیر زندگی اهل بیتی از مسائل مهمی است که باید برای سعادت دنیا و آخرت مد نظر ما باشد.

 

مسئول کانون خدمت رضوی نکا یادآور شد:هفته درختکاری از ۱۵ تا ۲۱ اسفند هفته منابع طبیعی است و این روزها، فرصت مغتنمی است که در راستای فرهنگ سازی در خصوص اهمیت منابع طبیعی، درخت و حفظ پوشش گیاهی اقدامات مناسبی توسط اقشار مختلف مردم انجام شود.

 

در هفته منابع طبیعی امسال تاکنون 141 هزار اصله درخت در نکا به صورت رایگان در بین مردم توزیع و غرس شده است.

کد خبر 1035802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha