زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد سند تحول فعالیت‌های کانون‌های مساجد در کشور است

حجت‌الاسلام همت‌پور با تشریح فعالیت‌های کانون‌های مساجد در خوزستان گفت: زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد سند تحول و نسخه به‌روزرسانی شده فعالیت‌های کانون‌های مساجد کشور است.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، به تشریح عملکرد و اقدامات ستاد فهما خوزستان در سال جاری پرداخت و اظهار کرد: در سال 99 در طرح ملی ایران قوی کانون‌های شهری و روستایی حضوری فعال همراه با رقابتی در ثبت فعالیت‌های فرهنگی هنری داشتند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان اضافه کرد: همچنین با مساعدت مدیران کانون‌ها توانستیم ۵۵۰ مجوز الکترونیکی کانون‌های مساجد خوزستان را صادر کنیم که جا دارد از همه مدیران عزیز تقدیر و تشکر شود.

 

وی با بیان اینکه زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد سند تحول و نسخه به‌روزرسانی شده فعالیت‌های کانون‌های مساجد در کشور است افزود: ثمره فعالیت‌های مخلصانه کانون‌های مساجد در ایام کرونا اجرای صدها پویش مومنانه در راستای کمک به اقشار بی‌بضاعت جامعه بود برگ زرینی از این مجاهدت‌ها است.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور مسابقات متعدد کتابخوانی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را از دیگر فعالیت‌های کانون‌های مساجد دانست و تصریح کرد: امام جماعت با بصیرت و ولایتمدار ستون مسجد است که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه بسیج نقش دو بال را برای وی در پیشبرد اهداف فرهنگی هنری بر عهده دارند.

 

کد خبر 1035833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha