تاکید نخست ‌وزیر عراق بر حفاظت از جان زائران در مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)

به دنبال وقوع انفجار در مسیر زائران امام موسی کاظم(ع)، نخست ‌وزیر عراق یک نشست فوق‌العاده با نیروهای امنیتی برگزار کرد و جزییات این انفجار را مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «موازین نیوز»،‌ دفتر اطلاع رسانی مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق امروز سه شنبه (19 اسفند ماه) اعلام کرد: به دنبال انفجار شب گذشته در مسیر زائران امام موسی کاظم (ع) نزدیک جسر الائمه در شمال بغداد، نشست فوق‌ العاده‌ای امروز در مقر فرماندهی عملیات بغداد برگزار شد.

در بیانیه این دفتر آمده است: مصطفی الکاظمی، نخست‌ وزیر عراق صبح امروز با حضور در مقر فرماندهی عملیات بغداد، ریاست این نشست را برعهده داشت و وزیر کشور، جانشین فرمانده عملیات مشترک، فرمانده عملیات بغداد و شماری از فرماندهان امنیتی و افسران دستگاه‌های نظامی و امنیتی حضور داشتند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است:  فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، روند اجرای تدابیر امنیتی اتخاذ شده برای تأمین امنیت زائران در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)  را مورد  پیگیری قرار داد و در جریان جزییات مربوط به انفجار یک نارنجک در سطل زباله در مسیر زائران در منطقه کاظمیه قرار گرفت.

 

نخست وزیر عراق در ادامه به نیروهای امنیتی بر اجرای برنامه ها و وظایف تعیین شده جهت اطمینان از امنیت زائران تاکید کرد و دستور داد كه به منظور اطمینان از پیش رفتن درست مراسم در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) و تسهیل در رفت و آمد زائران مرقد امام موسی کاظم(ع) در کاظمین، بیشترین توجه و آمادگی را داشته باشند و همه فعالیت‌ها و خدمات مربوط به این مناسبت در بغداد به درستی انجام شود.

کد خبر 1035855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha