فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد هدفمند و تخصصی می شود

براتی گفت: در قالب زیرساخت سامانه بچه های مسجد فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در یک سطح عمومی و یک سسطح تخصصی تعریف می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « حسین براتی» امروز(19 اسفند) در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در خرم آباد، اظهار داشت:  تعریف کار تخصصی و عمومی مشخص برای کانون های فرهنگی هنری مساجد از مهم ترین اهداف و رویکردهای زیست بوم بچه های مسجد است.

 

مدیر کل امور استان ها و حقوقی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: در قالب این برنامه هر کانون به انتخاب خود یک سطح از فعالیت های عمومی و یک سطح از فعالیت های اختصاصی را انتخاب می کند.

 

وی افزود: این انتخاب به عنوان ماموریت محوری کانون در سطح مسجد و محله و زیر نظر شورای کانون های تحت نظر امام جماعت مسجد به منصه ظهور می رسد.

 

براتی از برنامه ریزی های به عمل آمده برای ارتقای فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت کانون های فرهنگی هنر مساجد حول محوریت چهار رکن شامل؛ قرآن، مسجد، اهل بیت عصمت و طهارت و ایثار وشهادت، برنامه ریزی شده است.

 

وی ادامه داد: ستاد کانون هی فرهنگی هنری مساجد در قالب این چهار رکن به دنبال تقویت مفاهیم وارزش های دینی و ساماندهی ماموریت های کانون های فرهنگی هنری مساجد و همچنین جذب و نگهداشت جوانان و نوجوانان در مساجد است.

کد خبر 1035909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha