۴۵۰ بسته غذایی توسط کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان در بین نیازمندان توزیع می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان از توزیع ۴۵۰ بسته غذایی و معیشتی در آستانه عید نوروز و سالروز تاسیس کانون های مساجد در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

«علی اصدق» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 450 بسته غذایی و معیشتی در آستانه عید نوروز و سالروز تاسیس کانون های مساجد در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان تصریح کرد: این بسته شامل برنج، روغن مایع، شکلات، ماکارونی و سایر اقلام مورد نیاز است که در اختیار خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا قرار خواهد گرفت.

 

وی اعلام داشت: این حرکت خداپسندانه با همت و همکاری خیرین محله و اعضای این کانون صورت گرفت که بزودی در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

اصدق خاطر نشان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا مهمترین هدف این طرح خیرخواهانه هست که تاکنون طی چندین مرحله نیز در سال جاری در مناسبت های مختلف انجام شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان یادآور شد: جهاد همدلی به همت خیرین و اعضای این کانون ادامه دارد و تا زمانی که نیاز باشد در کنار خانواده های نیازمند و بی بضاعت برای رفع مشکلات آنها هستیم.

کد خبر 1035953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha