نفرات برتر جشنواره استانی قرآن مدهامتان در انار تجلیل شدند

همزمان با برگزاری آیین اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره قرآن مدهامتان ضمن تجلیل از نفرات برتر جشنواره، کانون های برتر در طرح ملی ایران قوی نیز تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، علی زهرودی سه شنبه (19 اسفند) در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره قرآن استانی مدهامتان شهرستان انار ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت: خدا را شاکر هستیم که دبیرخانه دائمی جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار مستقر شده است.

 

فرماندار شهرستان انار بیان کرد: این افتخار نصیب مردم شهرستان انار شده که هر ساله میزبان این جشنواره باشند و این جشنواره در شهرستان انار برگزار شود.

 

وی بیان کرد: متأسفانه به خاطر محدودیت های که داریم و ویروس منحوس کرونا که در یک سال گذشته جهان را فراگرفته و به تبع آن کشور و استان ما را تحت تاثیر قرار داده است و خیلی از برنامه ها با محدودیت هایی که هست به صورت مجازی برگزار می شود؛ از حضور عزیزانی که در عرصه این جشنواره که باید از سراسر استان می آمدند، محروم هستیم.

 

زهرودی ادامه داد: امروز اختتامیه این جشنواره است و از همه کسانی که برای برگزاری این جشنواره زحمت کشیدند، تشکر و قدردانی می کنیم.

 

 

وی اظهار کرد: این جشنواره برای ما و مردم شهرستان انار خیلی مهم است و ما قطعاً آن را دنبال می کنیم و امیدواریم در سال آینده شر این ویروس منحوس از سر مردم جهان و کشور و این دیار کم شود و ما بتوانیم جشنواره را سال آینده به صورت حضوری با حضور پرشور و پرشکوه قرآن دوستان داشته باشیم.

 

 

به گزارش شبستان؛ پانزدهمین دوره جشنواره قرآن مدهامتان در ۹ رشته و دو رده سنی ۷ تا ۱۶ سال( قرائت تقلیدی، ترتیل، اذان، حفظ جز ۳۰ ،صحت قرائت نماز و نقاشی آیات) و ۱۷ تا ۳۰ سال( قرائت تحقیق، ترتیل وحفظ کل) به صورت غیرحضوری از طریق سامانه بچه های مسجد در قالب طرح ملی ایران قوی برگزار و شرکت کنندگان اثر خود را با شرایطی که اعلام شد بارگزاری کردند.

 

 

در مجموع ۳۷۵ نفر تا پایان مهلت اعلام شده یعنی ۲۲ بهمن ثبت نام و آثار طی دو مرحله داوری شد و در نهایت ۳۸ نفر حائز رتبه شدند که امروز به نمایندگی از برگزیدگان؛ از فاطمه اناری دهقانی، زکیه غلامحسینی و مهدین محی الدینی نفرات اول تا سوم جزء ۳۰ قرآن کریم و محمدحسین پویافر رتبه دوم رشته اذان (همگی ساکن شهر انار) تجلیل شد.

 

 

به مناسبت 18 اسفند ماه، سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد از کانون های برتر شهرستان انار در طرح ملی «ایران قوی» تجلیل شد.

 

 

بر این اساس، حسین نژادی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای حجت آباد؛ مصطفی ملانوری، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) و محمد طالبی زاده، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید حسین زاده جعفری تجلیل شدند.

 

 

 

همچنین حسین اسدی مقدم، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید اسدی مقدم به پاس خدمات در دوران مسئولیت در کانون و حاج حسین صادقی، نماینده خیرین و حامیان جشنواره قرآن استانی مدهامتان نیز تجلیل شدند.

کد خبر 1035961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha