مسابقه عکاسی سلفی من و درخت برگزارمی شود

مرادی حقیقی گفت: مسابقه عکاسی سلفی« من و درخت» به مناسبت هفته منابع طبیعی برگزار می شود.

«جعفرمرادی حقیقی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی سلفی« من و درخت»گفت: از آنجایی درخت و درختکاری در فرهنگ ما نقش مهمی را ایفا می کند و توصیه های زیادی در مورد حفظ و گسترش آن شده ،به همین منظوراداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان این مسابقه را برگزارمی کند.

 

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان ترویج فرهنگ درختکاری،نقش درخت در زندگی،ترویج فرهنگ حفاظت از درختان ومحیط زیست را از اهداف این مسابقه عنوان کردوافزود: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند فیلم یا عکس سلفی خود را با نهال در حال کاشت از طریق اپلیکیشن واتس آپ به شماره ۰۹۱۲۵۳۱۰۵۲۰ ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه به سه اثر برگزیده هدایایی تقدیم خواهد شد اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۲ اسفند ماه است.

 

مرادی حقیقی ضمن بیان اینکه طی هفته درختکاری سال جاری بیش از ۸۰۰ هزار اصله نهال در نقاط مختلف استان کاشت می‌شود، ابراز داشت: این نهال که در سه نهالستان استان تولید شدند به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با تأکید براینکه همه مردم با کاشت نهال از ثواب اخروی این امر خیر بهره‌مند می‌شوند، ابراز داشت: طی هفته منابع طبیعی سال جاری نیز بذرپاشی و نهال‌کاری توسط اقشار مختلف مردم و تشکل‌ها برای توسعه فضای سبز انجام خواهد شد.

کد خبر 1035973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha