نصب دستگاه کلرزنی برای آب روستایی

صفر نژاد از خریداری دستگاه کلرزنی آب ویژه روستاها به ارزش ۶ میلیاردریال خبر داد و گفت: تمرکز آبفا بیشتر بر موضوع بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا صفرنژاد» امروز (سه‌شنبه ۱۹اسفند) در جلسه بررسی وضعیت آب روستایی اهواز اظهار کرد: جای تعجب است که بعد از گذشت بیش از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، آب به صورت ابتدایی و به روش ته نشین شده به مردم ارسال می شود و جای سوال باقی می‌ماند که چرا در این همه سال کاری صورت نگرفته است.

 

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه اعتبارات بسیاری برای آب روستایی صورت گرفته است اما اقدامات چشمگیری مشاهده نمی‌شود افزود: تمرکز ما بیشتر بر موضوع بهره‌برداری است و بر همین اساس لایروبی، کلرزنی و ... در اولویت قرار دارد.

 

وی از عدم پرداخت حقوق کارکنان آبفا از دی‌ماه خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع آب روستایی، دستگاهی به ارزش ۶ میلیارد ریال برای برای کلرزنی خریداری و نصب شده است؛ ما برای اقدامات بیشتر نیازمند اعتبارات هستیم و لازم است مدیران استانی برای تامین اعتبار تصمیم بگیرند.

 

همچنین «محمد آریاخاکی» با بیان اینکه در بخش مرکزی اهواز اقدامات خوبی صورت گرفته است عنوان کرد: ما در حوزه روستایی ۱۴ ایستگاه فشار که ساخت این تاسیسات به زمان جهادسازندگی بازمی‌گردد که کلرزنی به روش ساده در این ایستگاه،ها انجام می شود.

 

مدیر آب اهواز یاد آور شد: یکی از مناطقی که مشکل به شکلی در آن وجود دارد روستای ام طمیر است که سالانه شاهد تجمعاتی می‌شد، در حال اتصال آب این روستا به تصویه شرکت گروه ملی هستیم که در صورت این اتفاق شاهد کاهش بخش عمده‌ای از مشکلات می شویم.

 

کد خبر 1035976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha