آمادگی استانداری خوزستان جهت تقویت فعالیت‌های کانون‌های مساجد

حسین‌زاده با اشاره به آمادگی استانداری خوزستان جهت تقویت فعالیت‌های کانون‌های مساجد گفت: حمایت از کانون‌های مساجد باعث توانمندی بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان می‌شود.

«علی‌حسین حسین‌زاده» در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با تبریک فرا رسیدن 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: با توجه به وضعیت فعلی کرونا باید برنامه‌های جدیدی برای گسترش فرهنگی قرآنی و دینی در استان ارائه شود.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: استانداری هر نوع کمکی که نیاز باشد انجام می‌دهد تا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بتوانند با توانمندی بیشتر به فعالیت بپردازند و در راستای وظایفی که در اختیار دارند طرح و برنامه ارائه دهند.

 

وی گستردگی و پراکندگی کانون‌های مساجد در سطح استان را یکی از نقاط قوت این مراکز عنوان کرد و ادامه داد: می‌توان با یک برنامه‌ریزی دقیق فعالیت‌های بیشتری را از کانون‌های مساجد شاهد باشیم.

 

حسین‌زاده همچنین با اشاره به ظرفیت‌های قرآنی خوزستان تصریح کرد: خوزستان به لحاظ حوزه‌ها و بخش‌های تخصصی قرآنی در سطح کشور همواره بالاترین رتبه‌ها را کسب می‌کنند و این نشان از قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی است که در این استان و به خصوص در حوزه جوانان و نوجوانان وجود دارد که امیدواریم بتوانیم روز به روز شاهد گسترش این فعالیت‌ها باشیم.

 

کد خبر 1035990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha