برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه ضروری است

شاهون وند با اشاره به اهمیت صیانت از نظم و امنیت جامعه، گفت: باید به گونه ای عمل شود که مردم احساس امنیت کامل داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ « داریوش شاهون وند» امروز(19 اسفند) در  جلسه تعامل  پلیس و دستگاه قضائی به ریاست دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد، با تشکر از تلاش های شبانه روزی مجموعه پلیس و همکاران قضایی، اظهار داشت:  خدمت به مردم توفیق الهی است.

 

دادستان خرم آباد با بیان اینکه خدمت به توفیق بزرگ و عطیه ای الهی از سوی خداوند باری تعالی است، افزود: باید برای ارتقای خدمت رسانی به مردم تلا ششود.

 

وی همچنین پلیس را بازوی پرتوان  دستگاه قضایی  و نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای احقاق حق مظلومان دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی قانونمند، توانمند و چشم بینای دستگاه قضایی و مایه دلگرمی  امید مردم در جامعه است.

 

شاهون وند اذعان داشت: همه ما باید به گونه ای عمل کنیم که مردم کاملا احساس امنیت کنند و شهر، محله، روستا، پارک و ...از هر عاملی که موجبات سلب آرامش و نظم می شود با قاطعیت برخورد کنیم.

 

وی ادامه داد: خواسته همه از نیروی انتظامی این است که کلیه عاملان و هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت جامعه را دقیقا شناسایی و با ورود به موقع و انجام اقدامات قانونی  به دستگاه قضایی معرفی نمایند.

 

شاهون وند  افزود: مجموعه پلیس و دستگاه قضایی  دو مجموعه جدایی ناپذیر و مکمل هم در برقراری عدالت هستند.

 

وی ادامه داد: تعامل و همکاری و همدلی این دو مجموعه قطعا آثار خوبی در تامین امنیت و آسایش مردم و ایجاد نظم در سطح شهرستان خواهد داشت .


شاهون وند در ادامه  مطالبی در بحث تسریع در روند رسیدگی به پرونده های قضایی در مجموعه دادسرا  و از تشکیل شعبه های به منظور برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین برخورد با مواد محترقه در ایام پایانی سال خبر داد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد اظهار کرد: کسانی که بخواهند موجبات بی نظمی ، قانون شکنی  و سلب آسایش و آرامش و امنیت مردم شوند بدانند برخورد دستگاه قضایی و پلیس  بدون اغماض و اشد مجازات برای آنان در نظر گرفته خواهد شد چرا که خط قرمز ما  امنیت و آسایش مردم است.

کد خبر 1035997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha