توزیع ۲ میلیون بسته معیشتی به همت سازمان اوقاف کشور

حجت الاسلام نوری زاده با بیان اینکه در سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است گفت: تا پایان سال تعداد این بسته ها به ۲ میلیون خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «سید ناصرالدین نوری زاده» امروز(سه‌شنبه، ۱۹ اسفند) در دیدار با ارسلان زارع استاندار گیلان گفت: سازمان اوقاف می تواند وزارت اقتصاد اسلام باشد.

 

معاون امور مجلس و استانهای سازمان اوقاف وامور خیریه افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن اینکه بنگاه اقتصادی است، ریشه در باور دینی مردم هم دارد و فرهنگ و دین ما مدیون واقفان است.

 

وی با بیان اینکه 205 هزار موقوفه و یک و نیم میلیون رقبه در کشور احصا شده است، گفت: رسالت سازمان اوقاف حفظ و نگهداری از این موقوفات و توسعه فرهنگ وقف است.

 

معاون امور مجلس و استانهای سازمان اوقاف وامور خیریه به رویکرد جدید این سازمان در هدایت نیات واقفان به سمت نیازهای روز جامعه اشاره کرد و یادآور شد: عمده وقف ها، حوزه دینی است و به حوزه سلامت، رفع فقر و توسعه علوم و فناوری نوین در سال های اخیر توجه فراوانی شده است.

 

 وی گفت: فعالیت سازمان اوقاف برای رفع آسیب های اجتماعی به عنوان نهاد معین برای دولت با ایجاد مراکز افق در بقاع متبرکه متجلی شده است.

 

حجت الاسلام نوری زاده اعلام کرد: در سال جاری تاکنون بیش از یک و نیم میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده و تا پایان سال تعداد این بسته ها به دو میلیون خواهد رسید.

 

 

کد خبر 1036025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha