خوزستان رتبه نخست   کشور را در آمار بانوان شهیده، جانباز و آزاده دارد

فرجیان با اشاره به برگزاری کنگره ۱۷ هزار شهیده، جانباز و آزاده لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز گفت: خوزستان با سه هزار و ۷۰۰ بانوی شهیده، جانباز و آزاده در دوران دفاع مقدس رتبه نخست را در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «عبدالرضا فرجیان» امروز (سه‌شنبه 19 اسفند) در حاشیه برگزاری کنگره 17 هزار شهیده، جانباز و آزاده لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز، با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کنگره برای اولین بار در کشور برگزار شده و خوزستان هم با سه هزار و 700 بانوی شهیده، جانباز و آزاده در دوران دفاع مقدس در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اضافه کرد: این کنگره امروز به صورت وبینار و با حضور مسئولان کشوری از جمله معاون اول رئیس‌جمهور، معاون رئیس‌جمهور در امور شهدا و ایثارگران و معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان برگزار شد.

 

وی افزود: 70 درصد وقایع دوران دفاع مقدس در خوزستان رقم خورد و خوزستان امروز بار دیگر نشان داد که در حوزه زنان شهیده، جانباز و آزاده نیز رتبه اول کشور را دارند و اینکه خوزستان پایتخت دفاع مقدس است را با حضور زنان در عرصه دفاع مقدس اثبات کردند.

 

فرجیان تصریح رد: امروز نیز می‌بینیم که شیرزنان ما در استان خوزستان در جبهه‌های مبارزه با کرونا و مدافعان سلامت رتبه نخست را در حیطه وظایف درمانی دارند.

 

کد خبر 1036069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha