۱۴ هزار دانش آموز ایلامی به تجهیزات هوشمند آموزشی دسترسی ندارند

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با تاکید بر کمک خیرین برای تهیه تجهیزات هوشمند آموزشی برای دانش آموزان کم بضاعت، گفت: ۱۴ هزار دانش آموز ایلامی به تجهیزات هوشمند آموزشی دسترسی ندارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در دیدار با حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: نماز، امام شناسی و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت چهار رکن تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است.

 

«سید جواد حسینی» افزود: در استان ایلام ۱۵۰۰ دانش آموز با نیازهای ویژه وجود دارد که در مدارس خاص استثنایی و مدارس پذیرا مشغول به تحصیل هستند.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش ابراز کرد: در طرح هدایت با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد دانش‌آموزان کشور که رقمی معادل سه میلیون نفر است، به تجهیزات هوشمند برای آموزش مجازی دسترسی ندارند

 

وی گغت: از این تعداد در استان ایلام ۱۵ هزار دانش‌آموز از فضای مجازی برای آموزش بی‌بهره بودند که حدود ۱۳۰۰ هزار تبلت برای این دانش‌آموزان تهیه شد و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

 

حسینی خاطرنشان کرد: هنوز حدود ۱۴ هزار دانش‌آموز کم‌ برخوردار این استان به تجهیزات هوشمند آموزشی دسترسی ندارند.

 

گفتنی است، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سفر به استان ایلام ضمن افتتاح نمایشگاه دست ساخته های مربیان مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان ایلام در جمع همکاران این مراکز به تشریح جهت گیری های آموزش و پرورش استثنایی در خصوص توسعه کمی و کیفی مراکز مشکلات ویژه یادگیری پرداخت.

کد خبر 1036084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha